Rabu, 13 Oktober 2010

Baling Obama Supaya Baca Buku Yang Dia Tulis. Dia Tu Siapa?

Tinggi betul adab sopan depa ni ya...nak suruh Obama baca buku tulisannya, maka...baling je Obama. Macam Bush kena baling dengan kasut dulu tu.

Bezanya, pembaling kasut Bush dahulu adalah orang yang tak suka dia. Yang baling Obama dengan objek yang tidak diketahui dengan jelas ni adalah penyokongnya sendiri. Motifnya: nak mintak Obama baca buku tulisannya. Aku pun tertanya-tanya juga, bagus sangat ke buku yang ditulisnya itu?

Kalau nak mintak orang baca buku dia pun sampai tahap baling dan malukan bakal pembaca di khalayak ramai, agak-agaknya apa yang dia tulis? Tentang kesopanan dan kesusilaan tak? Ke pasal bagaimana nak jadikan acara baling membaling ni sebagai budaya tahap tinggi?

Manusia memang pelik. Aku pun dah jadi pelik sebab suka tulis benda-benda yang pelik begini. Namun, benda-benda aneh dan pelik inilah yang sering orang nak tahu. Yang sering orang nak buat. Lepas ni, aku tak akan pelik kalau dia tu masuk dalam. Bolehlah dia tulis buku banyak-banyak kan?

Aku nak juga Duli Yang Maha Mulia Tuanku Permaisuri Agung baca blog ni, nak kena baling apa ya?

Psssst: Kalau ada orang sudi baling aku tu...balinglah dengan cakelat ka, intan berlian ka, jongkong emas ka...aku sudi terima hu hu hu

5 ulasan:

Unknown berkata...

buku tu nanti mesti ramai yg beli...pasai nak baca...itulah budaya depa kat barat sana nun..

IMANSHAH berkata...

eh awat sampai kena YDP AGUNG nyer permaisuri nak kena baling tu..bahaya..

kan kena tahan SKKM

anyss berkata...

Lana Bulu: Janganlah budaya tu mai sini pulak ya ;)

anyss berkata...

Lana Bulu: Janganlah budaya tu mai sini pulak ya ;)

anyss berkata...

imanshah: Baling dengan SALAM tak kan tak leh kot?