Anda Juga Mungkin Berkenan

Isnin, 22 Disember 2008

Pelik tapi Benar?

Aku rasa macam nak tampal gambar je hari ni...tak sempat nak tulis. Banyak benda sangat yang aku nak tulis sebenarnya.
kecik je kan dia ....


Hensem tak dia? Sesaper belum berenti merokok tu, ada baiknya hentikan je.









Sejenis cili. Korang jangan marah aku weh, aku hanya tampal je gambar ni. Tak ada niat apa-apa ya...







Ni pulak buah jambu


Takutnya nak makan karet ni. Bagi je lah arnab yang makan...

Tak tau nak komen apa. Sedarlah jugak diri kan, semua ni ciptaan Allah. banyak-banyak komen maknanya komen ciptaan Allah. nak suruh aku yang cipta, dah sah-sahlah aku tak mampu buat pun.

Lain kali aku akan upload gambar pelik dan aneh yang lain pulak.

Tiada ulasan: