Khamis, 7 Oktober 2010

Jerit-jerit Maher Zain

Bila Maher Zain mendarat di Gombak
IIUM bagai dilanda gempita
dan aku terperosok di bumbung dewan
Terkedu dalam geger jerit
dara nan ayu

Palestine; Tomorrow will be free
juangnya mana?

Aku memang jakun untuk acara sebegitu





Psttttttt: Aku sedang belajar memendekkan catatan

Bersama lirik, jom hayati...aku dah mabuk lagu ni!

10 ulasan:

azieazah berkata...

Oleh kerana tak beli pun CD dia, wpun ada CD player, so tak terdengar lagi lagu yang menjadi fenomena...

Tengok thru YouTube tak puas...

hebat ek..

anyss berkata...

Azieazah: Hu hu hu saya dengar online je...boleh dwnload juga simpan dalam komputer ;)

Dia nyanyi 2 lagu je termasuk lagu ni...yg hebat tu siswi IIUM ;)

eelobor berkata...

tak teruja sgt pasal mamat nih...entah kenapa

Sharinginfoz berkata...

ramai betul kan org minat

anyss berkata...

eelobor: suaranya merdu, lagu2nya membuai hati untuk mengikut rentak itu...dan, ramai pompuan malaysia teruja dengan hensemnya dia ;)

anyss berkata...

Sharinginfoz: memang ramai terutama awek2 cun...histeria menjerit bila dia muncul di pentas. Sesaat rasa malu juga...begitukan reaksi gadis melayu yang bertudung litup dan sopan ayu, namun akhirnya tersedar sendiri...

Lana~Bulu berkata...

SAMPAI MABUK..? hee..tak pa kita tak membatalkan wuduk ...
teman baru dengar sekali dua saja lagu dia ni..
takpa boleh cari..online kan

anyss berkata...

Errrr...errrrr...mabuk maher zain tak pe kan?

Banyak boleh dapat online ;)

denaihati berkata...

aku memang suka dengan suara mamat ni 2nd selepas sami yusof.

anyss berkata...

Denaihati: suara dia memang UMPHHHH! rentak lagi tu pulak buatkan kita rasa nak joget sama ;)