Isnin, 31 Januari 2011

Anda Masih Belum Terlambat

Yup! masih belum terlambat lagi. Apa yang belum terlambat ni?

Belum terlambat lagi untuk sertai Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia yang aku anjurkan. Masa aku umumkan buat kontes ni Disember tahun lepas, aku tak teringatpun yang aku akan terlebih-lebih sibuk hingga tak sempat nak promosipun kontes tersebut dan berblogwalking.


Ingatkan bulan baru di tahun baru (2011), jadual aku yang padat itu akan teratur semula, tetapi tetap juga tidak berubah. setiap hari penuh dengan rutin harian yang kian bertambah dengan hujung minggu juga terisi dengan pelbagai aktiviti sosial dan bermasyarakat. tak sempat pun nak jejalan ke blog rakan-rakan (kecuali beberapa rakan tetap yang aku jarang ketinggalan ikuti perkembangan mereka—walaupun ada masanya, terpaksa qada baca entri yang lepas-lepas juga).

Pada pendapat kalian, perlu tak dilanjutkan tempoh kontes tu?
Ikut syarat asal, masanya bermula disember hingga 31 januari 2011. Anda boleh baca keterangan lanjut tentang kontes ini di kontes cerita paling lawak sedunia.

Katalah tempohnya dilanjutkan, adakah kalian rasa aku masih punya waktu yang banyak untuk promosikan? Mmmmm kalau ikutkan planner harian, jadual aku sentiasa penuh terisi walaupun pada hujung minggu. Ada tak sesiapa yang sukarela promosikan kontes ni untuk aku? Hu hu hu

Walau bagaimanapun, aku berterima kasih dan berbesar hati dengan beberapa pihak yang turut promosikan kontes ni. Mereka adalah;


Kepada rakan-rakan yang suka menunggu tarikh akhir baru nak sertai kontes ni, bolehlah mula tulis entri tentang kontes ini dengan menyertakan satu cerita lawak di blog masing-masing. Masa masih lagi ada. Jom join reramai sementara masa masih ada beberapa hari sahaja lagi ni...

3 ulasan:

terokai seni berkata...

jangan lawak sangat, kang ketawa tak hengat donia lak

azieazah berkata...

Wokeh...Mokyang sudah ada entri mau masuk bertanding...:


http://azieazah-aa.blogspot.com/2011/01/sabtu-yang-tidak-cute.html

Nursuzry berkata...

ala... sis, apa la sangat promosi aku tu...