Rabu, 22 Ogos 2012

Terima Kasih En Maslie Sekeluarga


Semalam aku terima satu SMS di nombor kedua
talian yang jarang aku guna kecuali untuk urusan tertentu
cantik susunan katanya, indah makna terkandung didalamnya;

Ya Allah, seketika di bulan yang ceria ini,
Engkau muliakan dan sayangi penerima ucapan ini,
Berkati dirinya, keluarganya, sihatkan tubuh badannya,
Limpahkan rezekinya, jauhkan daripada fitnah, penganiayaan,
Suburkan benih keimanan dengan penih rasa kasih sayang
Serta takwa tanpa alasan. Makbulkan cita-citanya yang murni.
Amin ra Rabbal A’lamin. Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf zahir dan batin dari Maslie sekeluarga.

Terima kasih kepada En Maslie Sekeluarga dengan doa ikhlas itu
biarpun aku tahu SMS itu sebenarnya tersasar penerimanya,
namun aku amat hargai doa itu…aku menyenangi kedatangannya.

2 ulasan:

Kakcik Seroja berkata...

Amin Ya Rabbal Alamin.

anyss berkata...

kakcik: Aminnnnn