Sabtu, 11 Ogos 2012

Kad Diskaun Siswa 1Malaysia September Ini



Semester baru dah nak mula…lepas raya nanti
Berbondong-bondong adik-adik kita daftar masuk university
Semester baru dah mula ya…bermakna,
Seramai 1.5 juta pelajar institusi pengajian tinggi awam (IPTA)
akan menikmati kemudahan potongan harga sehingga 60 peratus
ketika membeli-belah di pasaraya dan kedai terpilih
apabila Kad Diskaun Siswa 1Malaysia dilaksanakan September ini.
Wahhhhhhhhhhhh! tak sabar ni!

Kad ini membolehkan penuntut mendapat potongan harga
10 hingga 60 peratus di 100 buah kedai terpilih termasuk pasaraya,
kedai sukan, kedai cermin mata, kedai buku, kedai makanan segera
dan sebagainya diharap dapat meringankan bebanan pelajar
di samping membolehkan mereka membeli-belah dengan harga murah
rundingan sedang dilakukan dengan Syarikat Penerbangan Malaysia
dan AirAsia untuk membolehkan kedua-dua syarikat terbabit
memberikan potongan harga kepada pelajar.
turut diusahakan juga Keretapi Tanah Melayu, bas ekspres
dan lain-lain syarikat korporat menyertai skim iTU.
Yuuuuu haaaaaaaaaaaaaaa! Bolehlah aku keliling dunia nanti ya
Aku suker! Suker! Suker!

Masa aku skulah-skulah dulu, KTM memang dah bagi potongan harga 50%
Tak tahulah kalau nak tambah jadi 99% pulak
Sukanya je aku…masalahnya, semua tu hanya untuk pemegang kad
Tak dapatlah aku belanja kalian ya hu huh u


Tiada ulasan: