Selasa, 14 Ogos 2012

Lagu Raya Yaya dan Boboyboy


Hari ni dah gerak balik kampong...pepagi buta sebelum sahur lagi
Coti agak panjang tahun ni…campur tolak 13 hari
Yuuuuuuhaaaaa! Pertama kali dalam sejarah sejak aku kerja
Tak apa…dah dua minggu beradu hanya 2 jam sehari
Siapkan apa yang patut untuk meraikan 13 hari tersebut huh u hu
tapi akhirnya...tak siap 100% juga, migrin punya pasal cari bantal jua
kenalah buat kerja sambil beraya hu hu hu sangat tak comey!

Jom dengar lagu raya sepanjang jalan 8 jam ni
Selain lagu dikir, zikir, ayat qur’an segala…salah hari
Berdangdut sensorang tengah hutan ;)



Selamat hari raya, maaf zahir batin
Andai sepanjang menulis kat dinding ni
Ada hati yang terguris, ada kata yang menghiris
Ada ayat yang pedas…daku hanya insane biasa

PsssT: andai ada entri disiarkan selepas ini
Bermakna entri berjadual…nak balik uli meruku
Tak sempat kot kemas kini blog la la la
Kepada yang melintas ke Kelantan area Ketereh tu
Boleh lah roger-roger dating rumah makan kerepek ya…

Selamat hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin

Sempena Aidilfitri yang disambut dalam bulan Merdeka ini
Apa kata terimalah ucapan raya dan merdeka ni…




mmmmmmmm










2 ulasan:

kakcik berkata...

Selamat hari raya dan selamat bercuti, Anyss. :)

anyss berkata...

kakcik: Terima kasih. selamat hari raya utk kakcik juga, semoga gembira bersama keluarga tercinta & sanak saudara