Khamis, 15 Mac 2012

Borong Sakan Buku Terbitan DBP dengan Voucer Buku 1Malaysia



Aku pernah cerita pasal kedai buku Syabab di PKNS Bangi
akan dapat potongan separuh harga
untuk aku yang ternak ulat buku ni
peluang ni memang tak akan dilepaskan


Dua minggu lepas aku ambil voucer buku 1Malaysia
sangat berkobar-kobar untuk habiskannya serta merta
teruja sangat-sangat sebab akan bertambah koleksi buku
dah lama tak beli buku rasanya
walaupun masa pesta buku KL tahun lepas rasa macam dah nak muflis
akhirnya, inilah yang berjaya aku pancing;


semuanya 16 buah buku berjaya aku sambar
dengan bayaran hanya RM27
terlebih harga...nak buat macam mana teruja!

Opsssss! kalau tanya aku cukup tak jumlah voucer banyak tu
aku akan jawab: Tak Cukup!
nak mintak lagi, boleh?
tahun depan RM500 boleh tak?

10 ulasan:

dina berkata...

dengkinya aku nengok buku meninggi tu... takpe2... hari ni hari kau... mungkin esok lusa hari aku lak... -->kumpul duit syiling nak borong kat pesta buku

anyss berkata...

Dina: entri ni ditulis pun untuk ko dengki sebenarnya hu hu hu ....

Beli je sementara ada voucer, baca tahun depan hu huh u walaupun gedik2 gilerrr je aku nak baca. Jenuh tahan hati tau!

eelobor berkata...

bukok keda buku sdiri ar plop... huhuhuhu

Unknown berkata...

adikku anyss--
thanks you bebeh... Teruja dok baca novel2 y kamu belikan nie.. Sampai dah tamo berblog lagi....
Hahahahahah

anyss berkata...

Kak Ayu: hu hu hu janganlah berenti blog, nanti ada orang rindu lak he he he

azieazah berkata...

Arenawati? Fatimah Busu? Wahhh mesti hebat karya tu. Dah lama tak baca karya novelis lama..

anyss berkata...

Eelobor: Tadak modai hu hu hu

anyss berkata...

Azieazah: Tak tau bila akan baca hu hu hu

TheBobot berkata...

Beli Baucar Buku 1 Malaysia (Bb1m) Tahun 2013 (Cash)
saya membeli BB1M dengan harga RM200 utk 1 set (bernilai RM250) dengan minimum 10 set

kalau berminat tolong email azman.78@gmail.com atau sms 0196967014

syarat2
1. boucer mesti dalam 1 set
2. sudah lengkap dengan nama dan no IC
3. collection setiap hari rabu, payment setiap hari jumaat.
4. untuk kuantiti yang banyak boleh collect setiap hari dan cash hari yang sama. tapi kena bagi notis at least 1-2 hari in advance.

untuk maklumat lanjut sila sms atau email

anyss berkata...

Thebobot: minta maaf, saya kaki membaca. jadi saya akan beli buku dengan baucer tu. Silalah cari pelajar lain yang MALAS membaca.