Selasa, 6 Mac 2012

Perhimpunan Penjawat Awam Bersama PM 8 Mac Nanti?


Betul ke Perhimpunan Penjawat Awam bersama PM
akan diadakah pada 8 mac nanti?
kenapa aku tak tahu yah u huh u soalan tak boleh blah kan?
maksud aku, biasanya hal-hal berkaitan penjawat awam
agak cepat juga aku dapat tahu
sebab ada sumber dalaman yang agak efektif juga
namun hal perhimpunan penjawat awam bersama pm khamis nanti
aku tahu bila tersepak blog ceupacs.blogspot
dan dapat maklumat berikut;

Perhimpunan penjawat awam bersama YAB Perdana Menteri Malaysia akan diadakan pada:

Tarikh : 8 Mac 2012

Masa : 8.00 pagi hingga 12.00 tengahari

Tempat : Dewan Perdana, Dewan A dan Dewan B Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC)


Semua penjawat awam di seluruh Malaysia dijemput hari bagi mendengar satu pengumuman penting yang akan disampaikan oleh YAB Perdana Menteri Malaysia Dato' Seri Najib bin Tun Abdul Razak

Agaknya, apa pengumuman penting tu?
Pasal SBPA ek? Mmmm nak kena pergi tu
Manalah tahu kan, sebab pergi sana aku boleh dapat kenaikan gaji juta-juta lemon
Logik tak? Memanglah tak logik pun…

Dengar katanya, PM akan umumkan sesuatu berkaitan SBPA
Doanya biarlah yang hebat-hebat belaka
Yang bagus-bagus belaka
Yang indah-indah belaka
Aku sebenarnya dah penat nak bermimpi la la la la


4 ulasan:

eelobor berkata...

bukankah sblm nie diberitahu tarikh 12 Mac di Bukit Jalil eh? ada perubahan tarikh yg ambo tok tahu nih kut.....

anyss berkata...

Eelobor: Daku pun tak tahu jugak...tetiba terjumpa blog ceupacs, kecualilah blog tu sengaja dinamakan cuepacs tapi orang lain yang buat...

tak ada pun maklumat lanjut tentang ni...nak kena selongkar betul2 ni

Unknown berkata...

semoga perhimpunan tu bukan kosong..
harap2 ada berita baik..:)

Unknown berkata...

ape pun yg nak disampaikan oleh DS Najib, aku harap ianya dapat diterima dengan hati yg terbuka oleh semua pihak. kalau tak setuju, usulkan pd saluran yg betul...

Boleh jadi jugak pasal SBPA..