Khamis, 30 Ogos 2012

Surat Cinta Dari Doctor Hensem



Pagi tadi pergi bank untuk beberapa urusan
semua bil dan bayaran baru nak buat hari ni
walaupun gaji dah dapat sebelum raya lagi
semua ni gara-gara cuti panjang 14 hari huh u hu
tak dapek nak nolongnya!

Singgah beli makan tengahari walaupun belum sarapanpun lagi
Nasi putih, ikan kembung sekor, sup tulang semangkuk dan neskepe ais,
Dahhhhhhhhhhhhhh RM15 hengget fuyoooooooo!
Sebulan makan macam ni, cepatlah putih rambut aku!

Dah TERLALU limpas termelintas klinik, terus je singgah
Jumpa doctor hensem ambil ubat selsema dan batuk
Ohhhhhhh! Doctor tu memang awesome!
Siap bagi MC @ surat cinta untuk hari ni
suruh aku telah ubat yang boleh menyebabkan
Kemengantukan tahap dewa!
Yuuuuhaaaaa! Dapat MC tak payah pergi berembun malam ni!

Opssss! Aku dapat arahan suruh pergi kibar bendera
memalam buta malam ni…
kalau aku pergi , gamaknya lagi meriah bersin aku tu
mengalahkan bunyi mercun dan bunga api!

Mmmmmm mata dah berat,
dah habiskan separuh nasi, sebiji oren dan dua jenis ubat
kalau aku senyap je tu, maknanya aku sedang MERDEKA
Baik punya landing!





5 ulasan:

Yunus Badawi berkata...

Patutlah tak nampak online pagi ni .... ngeee

Doktor Hensem tu bujang lagi ke?

azieazah berkata...

Doktor hensem? Hmmm nak demam jugak lah...!

Pink Lavender berkata...

dpt doc hensem terusla sehat

anyss berkata...

YB: hu hu hu dr tu bujang 3 la la la

anyss berkata...

pink lavender: cuci mata je pun..pewitttttt!