Selasa, 5 Mac 2013

Iringi Langkah Perwira Kita dengan Doa

Pagi ini pasukan keselamatan mula menggempur Lahad Datu setelah sebegitu banyak air mata yang gugur. Terima kasih Polis dibantu pasukan ATM telah mulakan serangan, Sama-sama kita doakan semuanya dapat ditamatkan dalam masa yang singkat. 



Telefon Abang di Semporna. Keadaan katanya terkawal. Penduduk keluar ke pekan beli barang keperluan dan meminimumkan kegiatan di luar rumah. Lega. Mudah-mudahan mereka sentiasa dilindungi Allah.

Jom sama-sama kita baca doa berhadapan dengan musuh ni, Tiada kuasa yang lebih besar dari kuasa Allah, tiada kekuatan yang lebih kuat dari kekuatan Allah. Kita berserah kepadaNya untuk menumpaskan para musuh.



Aminnn.

Kita iringi setiap langkah para wira negara di Timur Sabah dengan harapan dan doa. Moga mereka ditingkatkan keberanian, dimantapkan semangat juang, dihapuskan ketakutan, digoncangkan hati-hati musuh untuk terus melawan, dilemahkan kekuatan musuh hingga mereka ketakutan dan tumpas. Semoga setiap langkah perwira negara ini adalah langkah-langkah yang diberkati.






8 ulasan:

Kakzakie Purvit berkata...

Sama-sama kita mendoakan semuanya berjalan dgn keredhaan Allah. Moga tiada lagi yg terkorban..

Misz-ella berkata...

KC doakan agar semuanya lancar. Tiada lagi pertumpahan darah sesama kita. Dulu-dulu kita tengok sesama Islam berperang di Negara Arab, sekarang di tempat kita sendiri. Sedih.

Dr K berkata...

ooohh..abang ada yg tinggal di semporna rupa rupanya...moga kejayaan pantas dicapai oleh pihak keselamatan kita..aminnnn

anyss berkata...

kakzakie: insha allah, doa kita semua iringi langkah mereka

anyss berkata...

kakcik Ella: mudah-mudahan kemerdekaan kita tak tercalar

anyss berkata...

Daddy Ziyyad: Dlm perut ada rama-rama sepanjang masa...sangat fobia baca paper, tapi nak jugak baca.

Moga2 mereka sekeluarga selamat dan tak apa-apa.

akuzle ayu berkata...

Saya akan berjuang dgn cara saya pula. Didoakan yg terbaik utk abg kak anyss. Amin3

anyss berkata...

Ayu: setiap dr kita ada cara tersendiri utk berjuang.

terima kasih ayu, tiap hari call mereka, bg sokongan dan semangat walaupun diri sendiri pun dah hilang semangat tengok situasi mcm ni...