Ahad, 30 Mac 2014

Perempuan Tak Reti Parking Kereta?


Okeh, aku mengaku…kalau bab mengundur aku memang tak reti. Sebabnya, mata rabun. Lagipun mata aku dua-dua dok depan, dah tentulah ada masalah untuk mengundur hu h uhu cantik tak alasan?

Tapi, perlukah labelkan sebilangan perempuan yang terhegeh-hegeh parking kereta itu sampai begitu sekali? Macamlah hanya perempuan sahaja yang tak reti parking kereta. Ada jugak lelaki macho terhegeh-hegeh parking kereta dek tersangat sayangkan keretanya huh u hu

Memanglah ramai perempuan tak reti parking kereta, tapi perempuan ini buktikan bukan semua perempuan gagal parking dengan betul;



Hebat tak dia?

Masa di Paris dan Amstardam dulu, aku tersangat kagum dengan mereka parking kereta. Jarak antara kereta depan dan belakang hanya beberapa cm sahaja, kalau aku memang sah lah tak boleh parking, dah lah parking memanjang sepanjang jalan. Kalau rasa hebat sangat, cer try parking kat sana. Takat parking kat Malaysia yang besar gedabak kotak parkingnya tu…tak payah nak bangga sangat!

2 ulasan:

Nor Azimah Ali berkata...

tapi org pompuan selalu disalahkan bila bawak kete, tak bagi signal la,melelong la, tapi setengahnya mmg betul, tapi ada juga yg berani gila kan?

citikamaliah berkata...

http://hatijutawandermawan.blogspot.my/