Khamis, 12 Disember 2013

Keputusan PMR Diumum 19 Disember 2013


Khamis depan. Yaaaa khamis (PMR) 19 Disember 2013 Keputusan peperiksaan Penilaian Menengah Rendah 2013 akan diumumkan. Berdebar lagi. Hari tu berdebar-debar tunggu keputusan peperiksaan UPSR, kali ni PMR pula.

Tahun ni, seramai 462,940 calon menduduki peperiksaan PMR di 3,530 pusat peperiksaan di seluruh Negara. Anak buah aku salah seorang daripadanya. Itu pasal lah aku yang terlebih-lebih berdebarnya huh u huh u

Calon boleh mendapatkan keputusan peperiksaan di sekolah masing-masing selepas jam 10 pagi pada hari yang sama. "Calon juga boleh menggunakan perkhidmatan semakan keputusan PMR melalui mySMS 15888 yang diaktifkan mulai 10 pagi 19 Dis hingga 11.59 malam, 25 Dis 2013.



4 ulasan:

t.a.t.a berkata...

aku cuak. niece aku ada sorang yang ambil PMR tahun ni. aku cuak.

azieazah berkata...

Saya lagi cuak. Anak ada sorang. Aduhai...

anyss berkata...

Tata: kita lak yg gelabah lebih kan?

anyss berkata...

Azieazah: chaiyokkkk! Baru tingkatan 3...kita dulu dok main pondok2 lagi apa umo gini