Rabu, 11 Julai 2012

Blog Jaya Negara Pahlawan Samurai Dah Tak Leh Akses?


Baru ada peluang nak menelaah blog Pahlawan pedang semurai
yang mengamuk di Putrajaya awal minggu ni
sayangnya blog jayanegara1234 at blogspot dah tak boleh diakses
skodeng facebook dia...hanya beberapa entri yang disebarkan sahaja boleh baca
tak pun aku memang tak reti buka facebook hu hu hu

Jadi tahulah aku; blog kita ni bila-bila masa boleh dilupus
kalau ada orang tak suka
masa wujudkan blog dulu,
aku jadikan blog ni sebagai sebahagian daripada catatan kenangan
yang boleh aku tengok semula satu ketika nanti...kalau begini cara gayanya
maknanya, tak bolehlah berharap sangat
kenangan dan cerita hidup kita wujud berpanjangan

mmmmm aku bukannya rajin tulis diari
berbanding tulis blog. jadinya, selepas ni mungkin tak banyak kisah aku
kat blog ni lagi...


4 ulasan:

lambdasp!!n berkata...

aku bukak boleh je...tapi kena tukar laa.. dari .com kepada .jp
contoh: http://jayanegara1234.blogspot.jp/

anyss berkata...

lambdasp: selamat datang...
hu hu hu cara lain pun ada sebenarnya he he he

lambdasp!!n berkata...

banyak lagi cara kalau nak tengok...
so tak payah riso...
lain la kalu google tak ada hati perut..ngeee..

Puteri Kebayan berkata...

Puteri boleh je buka.Tukar je setting DNS.