Selasa, 1 Mac 2011

Siapa nak Apple iPad 2 Percuma?

Dengar ceritanya, iPad 2 akan dilancarkan di Malaysia tak lama lagi dan bakal menjadi gadget terpanas dalam pencarian di google. Berita panas ni. Bagi peminat gatget sedunia yang sukakan teknologi memudahkan urusan seharian, memang teruja sangat-sangat…tambah lagi kalau dapat percuma. Huh! Darah aku dah mendidih teruja ni. Menggelegak ni...

Sempena dengan pelancaran iPad 2 di seluruh dunia dan Malaysia, denaihati.com dengan kerjasama Apple Malaysia (temberang je ni sebenarnya disponsor oleh Smartgold.biz) dan Ray Ban Malaysia (ni betul) telah menganjurkan contest Apple iPad 2 untuk Teman Setia. Hadiahnya memang sebijik iPad 2 Apple ni…ambik kooooo! Cepatttttttttttttttttttttttt, kepada sesiapa nak iPad percuma ni, kenalah join kontes berkenaan.

Aku dapat tahu kewujudan kontes hangat di di blog Kujie, yang menyebabkan aku akhirnya panas bontot nak jugak join. Target aku dah pastilah Apple punya iPad, lagi menyejukkan hati kalau denaihati.com yang bagi kat aku sebab menang dek penangan iPad 2 malaysia ni.

Sayang berjuta-juta kali sayang, blog aku ni PRnya memang tak sampai 3 pun. So, pandang ajelah orang lain dengan meriahnya masuk kontes ni. Jadinya, kalau nak join kontes ni, kena semak PR blog masing-masing dulu kat sini.

Kalau dah tiga ke atas, boleh join…kalau masih bawah tu…boleh jugak ikut serta. Jadi tukang promosi macam aku ni. Mana tahu sangkut Ray Ban pulak. Kan dah comel tu merempit pakai Ray Ban hitam gelap gelemat tu hu hu hu Kalau tak sangkut juga...harap-harapnya denaihati bolehlah sedekah sikit trafik dia kat aku. Boleh gitu? Hu hu hu boleh tak gelak tu perlahan sikit? Sila bersopan dikhalayak ramai la la la

8 ulasan:

ADLIL RAJIAH berkata...

oh ipad, datanglah kau mengetuk pintu rumahku!! hohoho...

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
Cara Dapat Side Income Dengan HeartBeat!

ADLIL RAJIAH berkata...

oh ipad, datanglah kau mengetuk pintu rumahku!! hohoho...

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
Cara Dapat Side Income Dengan HeartBeat!

Cetusan berkata...

huhuuu...saja tak nak komen kalau bab hadiah ni risau tergadai

Cetusan berkata...

Ipad besar mana? Cun tak? Lawa tak? Slim putih? Atau ada otot ketak2. Kecak tak? Tampan tak

azieazah berkata...

Wooooooo.... harus berjuang habis habisan nih.

anyss berkata...

Jiji: Doaku jugak begitu...ada sesape nak bagi tak? hu hu hu

ZZ: Lawa memang la lawa tapi, tak de apa nak digadai...diri x leh la gadai ;)

mok Yang: Yeaaaaaaaaaahhhh teruskan perjuangan

Kujie berkata...

6000 referrer bukan sikit, semput mcm tak cukup je

cuba je, sebab kawan2 ajak bagi sokongan

tak dpt hadiah, dapat kawan...kan

anyss berkata...

Kak Jie: Tak rugipun masuk kan? Boleh kawan, meriahkan lagi dunia blog...kalau nasib baik, dapat iPad. Itu kira double triple tuah kan.

Ramai yang akan sokong Kak Jie