Jumaat, 4 Mac 2011

Ngendap si Ensem Walkswagon Merah

Zaman sekarang ni, payah nak jumpa lelaki ensem yang sopan santun. Serius aku cakap. Lagilah kalau naknya si ensem tu masih solo. Memang confirm tak akan jumpa sebab lelaki ensem yang tak berapa nak sopan dan tak berapa nak santun pun orang dok berebut kiri kanan, apalagi kalau dah ensem pulak. Sopan santun lagi. Lagi tambah bonus bila dia naik walkswagon warna merah. Lagilah terserlah kehensemannya tu.

Errrr sukacita dimaklumkan, pada hari Jumaat yang mulia ni…aku TERhendap si ensem walkswagon merah masa sama-sama beli barang dapur di Econsave hu hu hu. Nasib baik budak lagi, kalau tak…jenuh dia nak kena lari aku kejar la la la

Tadi juga aku terdengar umpatan sekumpulan lelaki kat kedai kopi;


Perempuan yang make-up nak rak tu bukannya perempuan cantik. Dah sedar tak berapa nak cantik, itu yang tonyoh macam tepong gomok
Ada apa-apa komen tentang statement tu?
Kamu ni kan, boleh tak lepas solat tu, pi tambah bedak sikit…lipstik sikit. Muka tu pucat je…cuba tengok mak cik cleaner tu…lagi tebal make-up dia dari kamu tau!

Dialog tu aku dapat dari seorang rakan sekerja tahun lepas. Mana ada orang lain berani komen aku macam tu hu hu hu …errrr bukan aku ni mak cik cleaner jugak ke?


PsssT: Setiap 15 minit ada pasangan bercerai. Ada kaitan tak dengan ngendap si ensem walkswagon merah tu?

PsssssT: Hari minggu lepas, tertunai sudahlah hasrat hatiku…makan nasi kerabu selama dua hari sebanyak tiga kali sehari. Hebat tak?

4 ulasan:

eelobor berkata...

tak terkomen.... hihihi

azieazah berkata...

Wooo... lelaki ensem sopan drive Walksagon? Kaya tuuu...

kalu lahh... uish

susah nak dapat jantan terpilih camtuh.

Nasi Kerabu? Terlior sebab lama dah tak makan.

Mekap? Seadanya kerana perlu juga supaya memberikan sedikit keyakinan diri. Grooming tu pun penting gak...

Cetusan berkata...

Ada sopan giler tak

Unknown berkata...

heheheh...kak ayu suka lelaki yang pakai walksagon...