Rabu, 2 Mac 2011

Pemenang Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia

Aku dah umumkan pemenang untuk Kontes cerita Paling lawak sedunia di entri sebelum ini. Hingga kini, hanya seorang pemenang sahaja dah beri alamat melalui email aku. Kepada dua pemenang lain, kak Azieazah kita nan baru sibukkan semula hidupnya dengan blog dan juga Ros puteh, diharap segera emailkan alamat dengan kadar segera.

Bukan apa, kesian adik kita nan seorang tu...mesti tertunggu-tunggu nak pakai broach mutiara nan cantik tu. Cantik tau...mesti tak sabar nak pakai.

Maka, kami telah putuskan tiga pemenang Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia adalah seperti berikut;


Pemenang Pertama


Pemenang Kedua


Pemenang Ketiga
Blognya sangat berat untuk aku loading…dah lama tunggupun hanya katak ini je muncul. nasib baik aku dah salin dan tampal siap-siap lawaknya dalam word. Kepada tuan punya katak ini…anda adalah pemenang!


Semua pemenang perlu emailkan saya di annieyss@gmail.com dan nyatakan alamat untuk penghantaran hadiah.

3 ulasan:

Cetusan berkata...

apasal komen email saya tak masuk..hheee
saya pun ada komen

gadisBunga™ berkata...

ceh. ingat cerita ketiga tu lah cerita lawaknya. heheheh~

anyss berkata...

ZZ: Errrr betul ke komen? Takat ni hanya delate komen sorang malaun tu je...yang lain semuanya dipaparkan

GB: semuanya lawak...hadiah hanya 3 je. Lain kali lagi banyak hadiah letak