Isnin, 20 Oktober 2014

Pembedahan Plastik Paling diGemari


Kalau pergi Seoul, Korea Selatan…kita boleh jumpa deretan premis tempat buat pembedahan plastik untuk kecantikan lebih banyak dari salon rambut atau pusat facial wajah huh u huhu hu sebab itukah ramai perempuan jelita lawa dan lelaki segak kacak hensem di sana? Jangan lupa...lelaki pun ada yang cantik jelita tau!

Secara umum, jenis-jenis pembedahan plastik yang digemari wanita di seluruh dunia adalah:

1. Payudara
2. Sedut lemak
3. Tegangkan Kulit yang kendur
4. Mata
5. hidung




Cantik punya pasal...semuanya sanggup. Ya lahhhh...kalau dah cantik, peluang untuk kahwin dengan anak raja tu munkin ada laaaa walaupun kita tahu, banyak kisah cinta yang tragis  dek kerana cemburu, dendam, cinta tak berbalas dan bla bla bla... semuanya dek kerana rupa. Tapi...tetap juga nak cantikkkkkk!!!!

Kematian akibat sedut lemak akibatkan kematian yang lebih tinggi berbanding kemalangan jalan raya di Amerika Syarikat (20%).Cer ambil iktibar.

Orang yang tak berapa nak lawa macam aku ni, paling rajin kunjungi pusat kecantikan pun hanya untuk facial muka je. Itupun ambil pakej paling basic yang ditawarkan dan lakukannya sekali dalam tempoh dua tiga tahun. Itu pasallah tak sempat nak jelita!


6 ulasan:

Unknown berkata...

ye ke?/akak pernah rasa macam nak pi sedut lemak dulu..hehehe..dulu la..masa tu tak berapa cerdik lagi..heheh..ujur masa tu miskin hina..ekekek

eelobor berkata...

nasib baik ambo jenih tok kisoh gigi ronggok, rambut beruban pah kulit gelap pun

makcikkantin berkata...

pernah terbaca dulu, suami ni saman wife sebab anak2 dia "huduh" gilerrr...(huduh tu adalah sgt subjektif)....rupanya sibini dah jadi cinderela :)

anyss berkata...

diana: itulah hikmahnya huhuhu

anyss berkata...

eelobor: yg utama hatinya putih cantik menawan

anyss berkata...

MCK: suami yg saman tu jugak wat pembedahan plastik n huduh sblmnya...tu pasal anak double triple huduh huhuhu tp mcm x sedar diri pun ada gak kan huhuhu