Rabu, 15 Januari 2014

Nak On Boleh Nak Off Pun Boleh

Alhamdulillah, sempena maulidur rasul S.A.W, jom kita sama-sama selawat;




Pada tarikh penuh barakhah ini juga, Cik Bintang telah melancarkan hari pembukaan Sihat Store yang selama ini dijalankan secara online dan kini boleh dikunjungi secara offline juga. Tahniah Cik Bintang. Semoga langkah ini maju setapak lagi ke hadapan.

Berikut antara gambar yang sempat diambil sepanjang persediaan kemunculan Sihat Store secara offline ni.

acara menyusun barang di rak

Sihat Store...abaikan kesilapan ejaan yang ada hhu hu hu hu

masih banyak ruang belum isi

gigih menyusun memalam buta

adik hensem ini bantu kami memanjat gantung bunting

atas sikit lagi...okehhhh, cantikkk!

Jamuan ditaja oleh Hidangan Selera Katering yang menyediakan mehun goreng, nasi impit kuah kacang dan dua jenis kuih selain teh tarik yang sedap. Hari tu juga Cik Anyss Je tetiba terrajin masak mi goreng, selain rakan-rakan yang datang membawa lebih banyak hidangan seperti puding roti, puding buah-buahan, dan macam-macam kuih muih hingga meja perlu disambung. Jamuan berlangsung hingga makanan habis menjelang petang.

ustaz kecik tunggu giliran ambil makanan untuk bonda...calon menantu ni!

antara hidangan terhidang

antara tetamu yang hadir menjamu selera...anak dara semua makan kat dalam ;)

bila jejaka hensem datang beri semangat...memang berapi-rapi kobaran semangat itu

yang Terlajak Laris juga dia intai ;)

pilih....jangan tak pilih

antara pelanggan awal Sihat Store

Masih banyak yang belum lengkap dan belum siap. Masih banyak produk masih belum masuk terutama produk Terlajak laris seperti Harum Malam dan beberapa produk lain. Namun begitu, semua produk yang ditawarkan Sihat Store secara online boleh didapati secara offline di Sihat Store B2-G Acacia Avenue, Taman Jati, Bandar Baru Nilai. Dekat dengan USIM ya…bagi rakan-rakan yang berada di kawasan sekitar, bolehlah ke Sihat Store untuk dapatkan barangan keperluan. Antara produk yang sempat aku tangkap adalah;




Maklumnlah, semua orang kelam kabut bersimpang siur, terlupa pulak nak ambil gambar dengan jelas setiap produk yang ada. Namun, antara produk yang panas adalah produk Anugerah dan Terlajak Laris itulah! 

Sedikit masa lagi satu produk istimewa akan muncul iaitu;


Yaaaa sangat lazat itu Lasangsa. Boleh dipanaskan di Sihat Store dan terus makan atau bawa balik. Memang berbaloi-baloi dengan harga pengenalan Lasangna Sedap Sihat Store menawarkan hanya RM11.90 sahaja dengan isinya yang kaya dengan daging itu. Aku suka yang daging, yang ayam aku tak boleh komen sangat sebab belum sempat nak rasa lagi. 

Silalah ke Sihat Store dan like page tersebut beramai-ramai. Boleh order online bagi produk tertentu, Lasangna tu macam tak sesuai je nak guna Pos Laju huhuhuhu karang habis aku yang makan dulu huhuhuhu ataupun boleh juga datang sendiri ke kedai yang terletak di B2-G Acacia Avenue, Taman Jati, Bandar Baru Nilai.

Kepada Cik Bintang, langkah kedua dah diatur...teruskanlah melangkah dan berlarilah. Kalaupun daku tak larat nak berlari, daku akan jadi tukang tiup wisel untuk pastikan dikau tidak terbabas dari garisan. Boleh gitu? Kira halallah ya...selamat berjuang. Chaiyokkkk!!!!



2 ulasan:

Unknown berkata...

Semoga maju jaya..:)

Cetusan berkata...

Jgn lupa cop sirim n jakim