Khamis, 9 Januari 2014

Pembaca Berita TV3 Disamun, Suami Dipukul

Pembaca berita TV3 Azawate Zenol Abidin telah disamun di hadapan kediamannya di Kota Damansara jam 8.45 malam tadi. Dalam kejadian tersebut, suaminya cedera di bahu dan di kepala akibat dipukul dengan kayu apabila cuba menyelamatkan anak-anak mereka daripada diapa-apakan.

Kejadian yang berlaku dalam hujan renyai itu semasa mereka mahu keluar rumah untuk makan malam. Ketika itu, dua orang anaknya telah berada di dalam kereta. Jeritan Azawate menyebabkan 4 lelaki yang menaiki dua buah motosikal itu melarikan diri.

Berita lanjut dan gambar kecederaan suami pembaca berita TV3 Azawate Zenol Abidin boleh dilihat di blog Ondscene. Cerita awal di situ. Nak baca maklumat lebih panjang lebar dari tempat kejadian, sila baca Bersama Mazidul. Maklumat lebih tepat di situ.



PsssT: malam ni Malam Final Pencetus Ummah, di Astro Oasis 106, sejak pagi tadi macam-macam status facebook dapat lihat tentang rancangan realiti ini. Dah diumumkan juara Pencetus Ummah di Astro Oasis kan? Siapa Juara ek? Juara Pencetus Ummah dengarnya disandang oleh PU Hafiz, PU Shahul tempat kedua manakala PU Yeop menyandang tempat ke tiga. Tahniahlah kepada mereka. Lumayan jugak hadiah yang dibawa pulang tu…mintak sikit, boleh?

Tiada ulasan: