Jumaat, 25 Mei 2012

Samsung Galaxy S III akan berada di Malaysia


Diam tak diam dah tiga empat tahun aku guna telefon biru tu
Sangat jauh tertinggal, bagi kat Amir pun
Dia buat tak heran je…ohhhhh sungguh demand itu budak huh u hu

Masa nak beli Nokia XpressMusik yang tak berapa glamer dah tu
Aku main kutu…tiga bulan, dapat beli telefon sebiji
Panjang pula usianya, dah berapa kali terhempas dan pecah
Masih lagi berfungsi dengan baik

Kadang-kadang, ada juga aku jeling jeling hampir nak juling biji mata
Meleleh je ayaQ lioQ bila tengok bebudak sekarang ni guna
Telefon bukan main canggih dan bergaya lagi
Malaysia sendiripun dah keluarkan tablet 1Malaysia Pad
Tapi paling memberangsangkan…tak lama lagi,
Dengar khabarnya, Samsung Malaysia Electronics Sdn Bhd (Samsung)
Akan melancarkan telefon pintar, Samsung Galaxy S III
(betul ke pintar? tara mana pintarnya dia ek?)
yang dijangka berada di pasaran dan menggumumkan harganya dalam jangka masa terdekat.

Samsung Galaxy III ialah generasi ketiga bagi segmen Samsung Galaxy S
Dengan ciri seperti perkongsian data dengan mudah dan
memahami kehendak pengguna menerusi suara.
Samsung S III juga turut dilengkapi kemudahan kamera belakang 8 megapiksel
dan 1.9 MP bagi kamera depan dengan dua segmen memori iaitu 16 GB dan 32 GB.

Agak-agaknya, yang mana satu sesuai untuk aku?
Ker nanti, ada benda alah tu…aku lupa nak buat kerja
Sepanjang masa dok baling burung huh u hu

Biasanya aku hanya akan tukar telefon bila dah rosak
sekarang masih lagi belum rosak
tetiba je teringin nak joli hu hu hu

Tiada ulasan: