Rabu, 8 Februari 2012

Jadual Kursus Haji 2012 Kawasan Kajang, Bangi, Beranang


7 ulasan:

JunAina berkata...

Kalau kat Masjid Penjara selesa coz kat dalam dewan, berkerusi. Tak le lenguh2 kaki bersila dengar ceramah.

anyss berkata...

JunAina: Selamat datang. Masjid tu memang nampak selesa, jauh sikit juga dari jalan besar yang akan jem. Tapi, tak pernah ada kesempatan untuk singgah lagi kat situ takat ni...

eelobor berkata...

daftar pun dok lagi nih. bila la nok daftar dulu.....

Medina berkata...

Assalammualaikum,
Saya ada menjual barang-barang keperluan haji dan umrah.

Sesiapa yg mermerlukan, silalah datang ke Kedai Al-Medina di Arked Mara Kajang.

Wassalam

sitinurulsalwa@yahoo.com berkata...

Salam

Saya nak tanya, bleh lg ke sy nak join kurss haji?sekadar preperation jer..

anyss berkata...

Eelobor: saya pun blm daftar...tertangguh aje. Tiap kali pi Tabung Haji, melimpah orang...itu yang malas nak buat. Nantui kita tengok online ada ke dak

anyss berkata...

Siti Nurul salwa: Cuba tanya di tabung haji terdekat. Saya tak ada maklumat tentang hal ni, jadual tu sebagai perkongsian yang saya ambil di Tabung Haji bandar baru bangi...