Isnin, 2 Mei 2011

Video Perkahwinan Diraja William dan Kate

Ketibaan Kate




Keluarga diraja kembali ke Istana Buckingham




Meraikan pengantin diraja



Akhirnyaaaa....



Yeaaaaaaaaahhhh nampak sangat gembirakan. Ohhhhh daku jua yang berdukacita




Putera kacak itu syorkan
sesiapa yang mahu hadiahkan sempena perkahwinan mereka
berikan dalam bentuk derma
secara online http://www.royalweddingcharityfund.org   
Errrr…ada tak nak derma untuk aku
capalku dah terbertas
bimbang andai perlu menjahit di awan biru lagi
sila derma ya ;)


Hari Jumaat hari yang mulia
hinggakan William pilihnya untuk bersatu dengan Kate tercinta
hari Jumaat hari yang mulia
hinggakan Datuk Syazryl buat sumpah laknat
di masjid yang mulia tempatnya
Hari Jumaat hari yang mulia
marilah sama-sama kita muliakan

7 ulasan:

eelobor berkata...

yang buat sumpah tuh satu hal, yang dok buat kecoh2 kat atas masjid pun satu hal..... semua cuma pandai cakap tapi tak pandai bertindak. huhuhuuh.....sorry.....

Unknown berkata...

awat la pilih bini kurus sangt..
dah tinggal tulang je..
nak geram2 pun tak boleh..
hahahah

anyss berkata...

Eelobor: Hari jumaat hari yang mulia .... he he he

Diana: Errrrr...

kurus berkata...

hari jumaat juga kiamat akan tiba .. sudahkah kita semua bersedia :)

fadlisabri berkata...

visit here frm Egypt~

http://coretanfadlisabri.blogspot.com/

anyss berkata...

Kak ieda: Errrr...tak mampu den nak menjawabnyoooo...macam BELOM ohhhhhh!

anyss berkata...

Fadli: selamat datang...jauhnyeeee mai. Apa criter anak malaysia di Egypt