Selasa, 12 Ogos 2014

Perempuan Jadi Lebih Hebat Kalau Berjaya Robohkan Pagar Rumah Orang


Jangan ingat Kiki kamaruddin je reti mengamuk dengan sterring lock bila CDM 35 kena belah. Kiki dah jadi idola ramai gadis jelita walaupun sebenarnya tak adalah jelita mana, perasan lawa je lebih.

Alang-alang perang dunia depan pagar, apa salahnya robohkan terus pagar buruk tu.


Perempuan sekarang memang hebat, sebab tu lah kot ramai lelaki sanggup aje jadi hamba perempuan lawa.


Ramai-ramailah kita pakat doa ya...agar keturunan dia jadi hamba Allah yang soleh dan solehah, bukannya penyamun atau kaki pecah rumah. 

Kepada lelaki kacak yang nak jadi budiman, silalah bawa balik menantu jumpa makbonda ...jangan silap bawak balik hantu sudahlah ya. Biasanya hantu memang jelita sebelum menampakkan wajah sebenarnya ketika nak hisap darah. kang tak pepasal kering darah kena hisap.


20 ulasan:

JunAina berkata...

Haippp apa cerita nih...mengamuk sakan!

Diana Rashid berkata...

ganas nih..agak nya pokok kelapa pun dia bolehcabut kalau ini rupanya..hehhe

Kakcik Nur berkata...

Eh eh... Apa sudah jadi ni?

eelobor berkata...

errr....ambo tertinggal crito nih. guano kak?

Hamidah Mahmud berkata...

Tu lah tk tahu apa citer ni...

al- lavendari berkata...

Roboh dgn tangan atau dgn bulldozer ni ?

anyss berkata...

Junaina: ada orang meroyan lepas perasaan ;)

zino berkata...

Terlanggar pagar ke

anyss berkata...

Diana: Tu lah...tengah tunggu kelapa berbuah tu, sib baik tak diterbalikkannya akar ke atas kan?

anyss berkata...

Kakcik: Roboh sudaaaaaa kena hentam hu hu hu hu

anyss berkata...

Eelobor: Kiki junior sudahhh mari ni.

Tak apalah tak berapa nak kacak n lawa, asal budiman reti hormat orang tua cukup dah. Hidup pun bukan nak tongkat langit

anyss berkata...

Hamidah Mahmud: Citer orang pra-san lawa dan hebat

anyss berkata...

Pakngah al-lavendari: roboh dengan montot Waja je pun, tapi...dah rasa dia hebat, makanya begitulah jadinya

anyss berkata...

abah zino: kalau TERlanggar sikit je kot. Ini dah tercabut dua-dua pagar (yang mangga dengan rantai) dan hempap kereta orang lain kat dalam.

Kalau tanya saya, jawabnya: memang sengaja.

Alhamdulillah bukan kereta saya kat dalam.

mamawana berkata...

Apa citer pagor sampai jadi camtu..?

azieazah berkata...

Teman serumah buat hal??

anyss berkata...

mamawana: tak ada jawapan ni...tak tau apa masalah mental dia hu hu huhu hu dihentamnya dengan montot Waja

anyss berkata...

Azieazah: yang ada pun teman serumah ajelah...teman sebantal belum lagi opssssss!!!!!

akuzle ayu berkata...

Kita senasib kak anyss je.. Merujuk kepada keadaan pagarlah

norhidana miswan berkata...

apakah cite nih... cer cite yg sebenar2nyer... kias2 ni mmg agak lembabs skit nk cerna heheheh