Khamis, 17 Julai 2014

Kiki Kamaruddin Ditahan Polis


Walaupun Kiki Kamaruddin telah ditemubual oleh stesen radio Melayu Era FM, stesen radio Cina My FM serta dua stesen radio Inggeris Hitz dan Fly FM pagi tadi dan mendapat kritikan hangat pendengar. Popularitinya CDM 25 meningkat mendadak dalam masa 24 jam setelah video pailang gadis steering lock berkereta Peugeot putih CDM 25 mengamuk setelah kereta barunya dilanggar seorang pakcik. Gadis Kerja Kahwin itu akhirnya memohon maaf di akhbar dan stesen radio.

Ketika tengah kalut dengan macam-macam reaksi terutama keyboard warriors, DIGI mengambil inisiatif menawarkan untuk baiki kedua-dua kereta terbabit.

Namun polis Kuantan akhirnya menahan Kiki Kamaruddin berhubung kes buli jalanan pada Isnin bagi membantu siasatan jenayah dan kerosakan. Ketua Polis Daerah Kuantan Asisten Komisioner Abdul Aziz Saleh berkata Siti Fairrah Ashykin Kamaruddin, 30, hadir ke balai polis pada Khamis selepas disaman dan ditahan. Penahanan berkenaan tidak diberitahu tempohnya kerana bergantung kepada siasatan.

Walau bagaimanapun dia telah membuang pengunci stereng yang digunakan semasa kejadian. Siasatan di bawah Seksyen 427 dan 506 Kanun Keseksaan memperuntukkan hukuman penjara dua tahun atau denda atau kedua-duanya sekali di bawah setiap seksyen.

Komen aku: kesian dia sahur dan buka puasa dalam tahanan.

1 ulasan:

Nina Mads berkata...

kesian.. dh terlambat