Rabu, 16 Februari 2011

Terkini Tentang Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia

Aku pernah anjurkan kontes ni Disember lepas yang boleh dilihat dalam entri ini


Dah tamat pun kontes ini pada 31 Januari lepas. Mesti peserta kontes tersebut dok tertunggu-tunggu siapa gamaknya yang akan menang. Walaupun hadiahnya taklah seberapa, namun, bila kita masuk mana-mana peraduannya, kita tetap teruja nak tahu kan siapa yang menang.

Setakat ni, aku pernah masuk kontes yang dianjurkan blogger sebanyak tiga kali. Kali pertama masuk, aku menang tempat kedua. Namun sampai sekarang (selepas dua tahun berlalu), hadiahnya aku masih belum dapat. Kontes kedua aku masuk kontes bergambar, hanya tersenarai dalam 10 terakhir sahaja. Itu pun dah puas hati. Kontes ke tiga aku masuk dengan tulis puisi tentang kapcai buruk aku tu. Juga tak menang.

Memahami situasi rasa ingin tahu itu, aku telah cuba sedaya upaya untuk tidak panjangkan masa menunggu itu. Namun kehidupan aku yang sentiasa sahaja tidak cukup hari menyebabkan ia tetap tertunda. Maaf ya kawan-kawan dengan kelewatan ini.

Aku tetap tak pernah lupa hutang aku ni. Jadinya, entri kali ini aku paparkan semua link peserta kontes berkenaan. Bolehlah kita sama-sama baca dan sama-sama ketawa ya...

masa anjurkan kontes ni dulu, aku hanya target 5 orang je yang akan masuk. Bila dah tamat tarikh kontest berkenaan, inilah semua peserta kontes berkenaan;











Bolehlah ke blog mereka untuk baca cerita lawak tersebut. Sama-sama kita hiburkan hati ;)

Kepada semua peserta kontes, pemenangnya akan diumumkan tidak lama lagi. Sila bersabar seketika lagi ya...lawak anda sedang diadili.

5 ulasan:

ieda berkata...

gud luck pada yg menang :)

cemomoi berkata...

ada jawatan juri awam ke, masuk part juri pon dapat hadiah kot

gadisBunga berkata...

kak azie buat dua! kompem dia menang. heheh~

anyss berkata...

Ieda: tengah nilai...akan ada 3 pemenang spt dijanjikan

Cemomoi: Juri dapat makan tom yam free

GB: peluang 2 kali ganda tapi kalau menang, layak dapat satu je ;)

Orang Kampung berkata...

hehehe..
penantian yg amat dinanti..
tahniah kpd yg akn menang..hihi