Jumaat, 7 Disember 2012

Anugerah K-Pop 'Golden Disk Awards' Di Malaysia?


Berita baik untuk Peminat tempatan K-POP kerana ada peluang tengok acara anugerah muzik terbesar dan terbaik Korea Selatan, 'Golden Disk Awards' yang akan diadakan di Litar Antarabangsa Sepang (SIC) pada 15 dan 16 Januari 2013.

Lebih 20 artis terkemuka Korea Selatan yang telah dicalonkan menerima anugerah akan mengadakan persembahan mereka di acara tersebut seperti PSY, Big Bang, Super Junior, KARA, T-ara, CNBlue, FTIsland, Infinite, Girls Generation dan Beast.

Anugerah terkemuka ini dianjurkan oleh Mediartncomm Co Ltd, acara ditaja oleh Samsung Malaysia Electronics Sdn Bhd, dan disokong oleh Biro Malaysia Convention and Exhibition (MyCEB).

Acara tahunan Golden Disk Awards yang dianggap sebagai Anugerah Grammy Korea paling berprestij adalah anugerah muzik K-POP bagi pencapaian terkemuka dalam industri muzik. Anugerah dikategorikan berdasarkan pada muzik K-POP paling popular tahun sebelumnya daripada muat turun digital.

Tiket-tiket berharga RM688 dan RM999 untuk kedua-dua hari acara tersebut boleh dibeli melalui www.ticketpro.com.my, ticketpro.com.my, atau menelefon03-78807999 mulai 9 Dis. Fuyooooooo gempak betul harga tiketnya. Boleh beli telefon Samsung ;)


2 ulasan:

azieazah berkata...

Baru semalam Alia soh Google betul ker Big Bang nak mari KL lagi. Adehhhh!

anyss berkata...

Azieazah: hu hu hu nak kena pi beli tiket ka? Alahaiiiiii!