Selasa, 14 Oktober 2008

Fad Punya Tag


1. Aku seorang banyak cakap dan tak reti berhenti untuk cakap sebenarnya tapi…aku sedang berusaha untuk jadi pendiam balik.
2. Anti sesangat bila Nampak orang kurang ajar dengan orang tua…tak kira lah sapa asalkan lebih tua dari dia.
3. Sungguh pun aku ni graduan aku tetap percaya aku memang layak macam aku sekarang sebab aku tak pernah Berjaya sebelum ni. SEMUANYA GAGAL sampaikan sesapa yang jumpa aku sekarang mesti tak percaya.
4. Aku tak pernah rasa keseorangan sebab aku ada 'seseorang' yang sudi menemani aku setiap masa... iaitu buku nota!
5. Aku suka drama-drama perubatan macam ER, otonomy dan blab la bla
6. Aku jenis yang low profile. Di sekolah ramai yang tak kenal aku, sebut je nama aku mesti diorang ingat orang lain... begitu juga masa di U. Aku memang tak popular walaupun kawan2 aku tergolong dari orang yang popular hehehe... But I don't care! Sampai sekarang aku suka berserabai je bila luar waktu bertugas kecuali untuk perjumpaan yang sikit formal. Aku lebih selesa dengan seluar sukan dan tshirt walaupun pegi shooping.
7. Masa di tingkatan 4 aku pernah gaduh dan terajang dengan sorang mamat ni. Handsome gak, kecik comel…dia tapi perangai macam setan. Dah kena terajang kat belakang tu sekali…serik dia!
8. Aku suka dengar lagu yang orang jarang suka dengar aka lagu yang tak pernah tersiar kat biasa-biasa kecuali Klasik FM. Memalam aku dengar THR…golek sakan lagu Hindi. Dan penyanyi kegeramaran aku adalah Yusni Hamid, Rosiah Chik, Zainab Majid dan blab la bla…yang kalau depa nyanyi, gelas leh pecah!
7. Aku hanya beli, baca dan kaji novel-novel ditulis penulis yang BERAT isinya termasuk SN. Novel-novel popular yang ada dalam koleksi aku biasanya…FREE. Baca jugak, tapi terhadlah jumlahnya.
8. Aku memang pantang bila ada orang kacau aku tengah tido. Rasa macam nak bom je dunia ni. Kalau takdirnya ada gempa bumi ke, kebakaran ke…tak payah la kejutkan aku. Aku tak akan rasa hati kalau mati terbakau macam sate.
9. Tak suka sukan. Hanya sekadar jalan-jalan sekali sekala untuk keluarkan peluh dan nikmati alam semulajadi.
10. Aku tak reti memasak tapi aku lebih suka masak apa yang aku nak makan. Kalau tak sedap pun, tak leh nak komen apa-apa berbanding kalau aku beli. Mulut tak berenti mengomel kalau tak sedap.
11. Betul tidaknya semua yang diatas itu…sendrey mau ingatlah!

Tiada ulasan: