Rabu, 23 Mac 2016

Peminat Misteri



Dah lama jugak tak dapat panggilan hangit serupa ini. Peminat Misteri. Tetiba petang semalam, dapat panggilan yang buatkan aku rasa macam popular pulak huhuhuhu Gini ceritanya:

Telefon nyanyi lagu Gerua, ambo tetiba rasa macam Kajol nak lari-lari tepi laut sambil angkat skirt, dengan air memercik di kaki. Selepas jawab salamnya, maka terjadilah dialog seperti di bawah;

Dia: Saya Z, peminat awak
Ambo: Err…er…errr…
Dia: Awak ingat lagi tak, kita bertembung di pintu tandas dulu…

Alahai! Tandas itu memang unisex, tiap hari ambo bertembung dengan orang bukan sama jantina. Apa nak heran pun.
Ambo: Err…er…errr…
Dia: Saya nak berkenalan dengan awak ni…kampong awak kat mana ya?
Ambo: Err…er…errr… nak berkenalan dengan saya ke nak berkenalan dengan kampong saya?
Dia: Nak kenal dengan awaklah. Nak hantar orang merisik.

Sudah! Makhluk mai dari manapun aku tak tau ni.
Ambo: Err…er…errr…

Menakutkanlah pulak. Tetiba rasa macam tak selamatlah pulak. Masih fobia dengan peminat misteri lepas. Semua maklumat ambo dalam tangannya. Alahai! 

Tetiba muncul tajuk telemovie baru di benak “Cinta berputik di pintu jamban”

Mentang-mentanglah baru belajar cara tulis skrip drama telemovie, semua benda nak buat tajuk huhuhuhuhu

Adusssss!!!! Stress!!!

4 ulasan:

JunAina berkata...

Jangan nanti tetiba si dia tunggu kat parking kereta sudah...ahahaaa...

makcikkantin berkata...



err...errrr.....er...cinta dah berputik ke belom?

anyss berkata...

Junaina: Akceli orang ni memang selalu mai opis untuk jumpa jiran pejabat ambo huhuhuhu sadis tak?

anyss berkata...

Makcikkantik: huhuhu operasi menyelamatkan diri dah bermula ni

Tolong!!!!