Ahad, 29 Jun 2014

Dah satu Ramadhan.

 Ramadhan Pertama.

Selamat menyambut kedatangan Ramadhan al Mubarak, semoga kita diberikan kesihatan yang baik untuk jalani bulan ibadah ini sebaiknya.



Selamat berpuasa. Semoga ibadah puasa kita tahun ini lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya. Semoga puasa menjaga kita dari perbuatan yang tidak sepatutnya.


Sempena Ramadhan yang mulia ini, aku ambil kesempatan memohon ampun dan maaf andainya ada kesilapan yang sengaja dan tanpa sengaja telah mengguris hati kalian.



Kiranya ada sesiapa yang masih lagi aku berhutang, masih aku belum bayar hutang berkenaan sama ada dengan sengaja atau kerana terlupa, silalah tuntut dengan aku ya. Insha allah akan dilunaskan dalam kadar yang segera. Manalah tahu aku TERLUPA dan terlepas pandang. Sejak umur bertambah ni, mungkin juga akibat banyak makan semut, banyak perkara aku dah lupa. Jadinya…sila ingati aku.


Tiada ulasan: