Khamis, 26 Jun 2014

besi binaan MRT timpa kereta?


Ada terima whatsapp berikut;

Makluman..org subang nak ke KL sila lalu jln lain..jln Aport jem teruk kerana ada besi pembinaan mrt yg sedang diangkat kren jatuh atas kereta.. Kesian org yg dlm kereta cedera teruk..

Ada disertakan gambar juga, tapi tak pasti betul ke tidak. Ada kawan-kawan yang tahu tentang ni, bolehlah kongsi maklumat.






Kemas kini dari Mstar;

Seorang pemandu dan penumpang sebuah kereta cedera selepas kenderaan mereka ditimpa beberapa batang besi pembinaan Aliran Transit Ringan (LRT) di Jalan Lapangan Terbang Subang menghala ke Lebuhraya Persekutuan di sini pada Khamis.

Kejadian berlaku pada pukul 9 pagi Khamis ketika kerja-kerja mengangkat batang besi di kawasan pembinaan itu sedang dijalankan. Beberapa batang besi terjatuh di atas sebuah kereta (Honda Civic) yang kebetulan melalui kawasan berkenaan sehingga mengakibatkan seorang lelaki dan perempuan yang berada di dalamnya cedera.

Sebuah van jenis Nissan Vanette yang sedang mengekori kereta berkenaan kemudian gagal berhenti dan merempuh kenderaan itu. Kedua-dua mangsa telah dihantar ke Pusat Perubatan Sime Darby dekat Subang untuk menerima rawatan manakala pemandu van tidak mengalami kecederaan. 

 

3 ulasan:

norhidana berkata...

aduh la... kalu betul haru jugak

JunAina berkata...

Ada dengar jugak...moga semuanya selamat.

eelobor berkata...

tubik dale warto brito doh saknim