Jumaat, 20 November 2009

Tiba-tiba Rasa Rindu

Ada tak sesiapa yang sama macam aku hari ni...tiba-tiba terasa rindu.

Jom, kita saling merindu!

9 ulasan:

Jieda berkata...

Pernah..pernah..kekadang aku rasa rindu kat arwah anak dan arwah mak aku huhuhu

caluk@cencaluk berkata...

sapa kau rindu ni he he

zeqzeq berkata...

The quick brown fox jumps over the lazy dog

iza~de~bintang berkata...

Tuai padi antara masak,
Esok jangan layu-layuan :)

anyss berkata...

Jieda: Mmmmmm terkedu...rindu yang terlalu sukar diubat, hadiahkan alfatihah. Moga2 ditempatkan di kalangan hambaNya yang terbilang

Caluk: agak2 sap ek?

ZZ: Katak ijau tak leh ye?

Iza cik Bintang: mana leh intai-intai...tumbuh ketimbit nanti la la la

juk berkata...

rindu pada yg sudi
cinta pada yg sayang..

saya pun terbang ke blog u. siap jadi follower sbb blog u cute. jemput jadi follower saya pulak. Tengkiu!!!

Selamat beraya korban. jgn bawak kereta laju2..bahayo!!!!

anyss berkata...

Juk: Yuppp...rindu pada yang sudi, cinta pada cik abang cayang (itupun kalau ada orang nak cayang)

Blog ni dah bersawang, berlumut dah lama tak kemas ;) x sempat pun nak tulis. Lepas raya baru update la la la (harapnya jadi kenyataan). Terima kasih sbb suka nikmati kehijauan mata kat sini...hanya blog je yang comel, tuannya x berapa nak chomel pun ;)

Tahun ni raya sesorang je kat Bangi...so, lain kalilah ya memandu dengan hati2 ...Slamat hari raya aidiladha

izan berkata...

ada.... kadang2 ada rindu yg datang bertandang tetiba....

anyss berkata...

izan: Maknanya...nak kena jumpa orang tu kan ;)