Sabtu, 28 April 2012

Gambar Sekitar Perhimpunan Bersih 3.0 di Dataran Merdeka

Aku kutip semua gambar sekitar perhimpunan bersih 3.0
yang diadakan secara tanpa permit sekitar Kuala Lumpur
sejak tengah malam tadi di Dataran Merdeka
kalau siang pun cantik...sebab tu jadi tumpuan ramai
bukan pelancong sahaja

semua gambar ni aku ambil dari Utusan Online

Siang 27 April 2012: Sedia Berkhidmat...




Bila malam...












Ramai tak anggota PDRM sana?
Aku rasa macam suka pulak kalau ada kat sana sebab:
bila ramai anggota keselamatan, bermakna kita akan lagi selamat kan?
patutnya lah!



segak bergaya mereka ni...cantikkan Dataran Merdeka pada waktu malam?
dah lama aku teringin nak ambil gambar kat sini
waktu malam...mesti menawan, Dataran Merdeka tu yang menawan,
bukan aku...nasib baik cepat sedar diri kan?













Lampu kat belakang tu yang buatkan aku teruja sangat
nak ambil gambar kat sini waktu malam...

Dengar cerita, kawasan Dataran Merdeka jadi tumpuan sejak jam 9 malam
lebih kurang 300 orang banjiri kawasan cantik ni
walaupun kawalan keselamatan sentiasa berjaga-jaga

nak tengok gambar-gambar selepas jam 9 malam di Dataran Merdeka?
silalah ke FB Ainon Mohd...banyak gambar kemeriahan suasana Dataran Merdeka
sempena Duduk Bantah Bersih 3.0 malam tadi
tak boleh nak tampal kat sini sebab hak persendirian...
selamat tengok!



2 ulasan:

eelobor berkata...

baju2 kat rumah nie banyak lg yg kotor. hari nie kena kerja lagi sampai ke malam. cermin2 tingkap pun nampak cam dah berhabuk sangat. kat stor nak kena susun barang biar nampak kemas lagi. hati ini penuh lg dengan kotor, cakap huduh, perkataan tak elok, suka menyakiti hati orang, sukar mengawal diri.... saya BERSIH kan apa yg patut dulu kut.

anyss berkata...

Eelobor: Di Bangi masih banyok lagi nih...sila mari bersihkan hu huhu