Anda Juga Mungkin Berkenan

Isnin, 9 April 2012

Datuk K Kahwin Rozita Che Wan?



Wahhhhhhhhhhh! Nak seratus ribu tak?
banyak tuuuuuuuuuuuu ….untuk akulah kan
kerja sampai pencenpun belum tentu dapat simpan banyak tu
nak tak seratus ribu tu? huh! aku memang teruja nak
aku ni kan gila kejar dunia
ni lah masanya nak dapatkan duit banyak gitu
dah boleh beli tanah kubur tu huh u hu
yaaaaa ampunnnnn!

Hah? Macam mana nak dapatkan hadiah 100 ribu tu?
Sangat mudah…hanya buktikan sahaja yang
Datuk Khalid…ala Datuk K tu lah
Alahai…Datuk K suami terchenta Datuk Siti Nurhaliza tu
Haaaa tau pun…hanya buktikan Datuk K memang dah kahwin
dengan pelakon jelita comel lote ayu manis Rozita Che Wan 

dah sah, sahih dan tulin bukti perkahwinan Datuk K dan Rozita Che Wan
pergi tuntut dengan Datin Zaiton Mohd jiwa, kekanda Datuk K
dapat 100 ribu ringgit Malaysia ya bukan Zimbabwe punya duit
jommmm pakat cari bukti ramai-ramai

haaaa gitulah jadinya bila ramai sangat dok buat gossip
fitnah dan macam-macam cerita pasal Datuk K ni
rimas keluarga mereka, itu belum Datuk Siti Nurhaliza yang offer hadiah
Nasib baik Datuk Siti sibuk buat promosi Simply Siti
Kalau tak, lagi tinggi dia offer huh u hu
[Errrr...cantik kan iklan terbaru simply Siti...ada Apex Khairul Fahmi Che Mat
dan si hensem anak arwah Tan Sri SM Nasimuddin lagi tu...
pertama kali bersiaran pada Anugerah Bintang Popular Berita Harian semalam]

Itulah, lain kali jangan nak memandai tulis gossip pasal orang
jangan nak cerita ikut sedap jari je nak taip
hal-hal libatkan kebahagiaan rumah tangga orang ni
tak payahlah kita dok kacau ganggu
runtuhkan masjid namanya tu
apa salahnya kita doakan kebahagiaan mereka berpanjangan
ya dak?

Hah! Tunggu apa lagi? Cepatttttt! Pi cari bukti mereka dah nikah!
Jangan lupa kongsi dengan aku habuan 100 ribu tu ya…


6 ulasan:

zeqzeq z berkata...

apasalahya kahwin dua bukan runtuh dua masjid

gadisBunga berkata...

mungkin tak rewards utk cari bukti tu lagi mudah dari keje korek dalang penyebar fitnah sampai ke lubang cacing?

ayat berbelit kan? hihihi~

anyss berkata...

ZZ: Baguslah kalau tak runtuh...byk juga yg runtuh kan? sblm ni pun pernah runtuh kan?

masjid ada 4 menara, boleh aje kalau tak mau runtuhkan pun

anyss berkata...

GB: bagi hadiah gitu lagi mudah dari cari orang dok bergosip ngumpat. Tunjuk bukti je kan, kalau betul ya...mana bukti. Bukti pulak nak yang asli -----> mana nak cari yg asli Yang?

Rtp Farra Arisha berkata...

orang glamor slalu saja ada gosip. :) pokoknya, dunia hiburan pasti ada gosip. :) hehehe

anyss berkata...

Fara Arisha: Selamat datang. Kita yang tak glamer pun ada kala kena tempias gosip juga kan? Apa lagilah mereka yang glamer...nak nak lagi Datuk Siti