Isnin, 12 Disember 2011

Best Berkayuh Berdua Berperahu Bersama

Ohhhhh tajuk nan indah!

sambil pening kepala serabut otak
sepanjang masa layan youtube berdikir bagai
kalau boleh, waktu sekarang ni
aku nak sangat berada di sini...


 

 sila abaikan keseksian dan kecomelan Nancy Ajram,
daku hanya nak berkolek berkayuh bersantai berdua 
di tengah tasik nan indah sebegitu sahaja...
ada sesiapa handal berkolek begitu?
naik rakitpun tak apa hu hu hu


Selangor bercuti hari ni
aku ada masa sehari suntuk ini untuk siapkan kerja
tesis ni dah sangat nazak untuk disiapkan
aku abaikan tanpa sentuh satu ayatpun dalam masa dua bulan lepas
walaupun aku memang dah tahu tak akan siap punya
tapi kena juga tekan GEAR 5 TURBO
kalau ada sesiapa nak derma enjin JET tu
sangat-sangat dialu-alukan
rasa macam kehabisan nafas dah!

benda yang aku cuba selesaikan ni sebenarnya
paling cepat boleh siap dengan lengkap dalam masa sebulan
itupun kalau semua benda dah ada
kalau baru nak terkial-kial cari
paling cepat tiga bulan
dan aku TURBOkan semua tu mahu siapkannya dalam masa empat hari
kalau tak siap sepenuhnya, paling kurang 80 peratus
boleh dapat 100 peratus lagi aku suka hu hu hu


4 ulasan:

eelobor berkata...

huhuhu....duo tigo ari dok layam dikir jah

gadisBunga™ berkata...

tesis?


*argh pening....!!!!

anyss berkata...

Eelobor: tenet laju...terus je nyambung 3 hari dua male tak henti hu hu hu akhirnya: komputer dah mengong! Adusssss sape suh keja kuat hu hu hu

anyss berkata...

GB: Errr...er...er biarkan hanya daku aje yang pening hu hu hu