Jumaat, 3 Jun 2011

Doaku Hanya Yang Terbaik Untuk Kalian

Sempena hari Jumaat yang mulia, kukongsikan rasa ini dengan semua;


Doaku Hanya Yang Terbaik Untuk Kalian

ketika menadah tangan
mencari Ehsan Sang Pencipta
aku memohon seluruh kebaikan dunia
hanya untuk kalian
seluruh kebaikan akhirat
juga buat kalian

ketika lafazkan doa
meminta perkenan Allah
aku memohon seluruh kekayaan dunia
hanya untuk kalian
seluruh kekayaan akhirat
juga buat kalian

ketika bermunajat mencari cinta Ilahi
aku memohon seluruh kejayaan dunia
hanya untuk kalian
seluruh kejayaan akhirat
juga buat kalian

ketika aminkan doa
mencari redha Allah nan Agung
aku mengharapkan seluruh bahagia hidup
hanya untuk kalian
seluruh bahagia di sana
juga buat kalian

aku akan sentiasa
doakan seluruh kebaikan dunia akhirat
hanya untuk kalian
biar apaunpun sakit yang perlu dirempuh
doa ini tetap untuk kalian
selamanya
percayalah
daku tidak akan mudah jemu
doakan kalian
untuk seluruh kehidupan.
Biarpun kalian tidak pernah tahu…
hinggakan terlupa untuk aminkan doa itu
untuk diri sendiri


~~Anyss~~
25 Mei 2011
Semambu, Kuantan

1 ulasan:

azieazah berkata...

Aminnn....
DIA Maha Mendengar..

terimakasih, doa kudus ikhlas sangat saya hargai.