Anda Juga Mungkin Berkenan

Memaparkan catatan dengan label cara perempuan parking kereta. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label cara perempuan parking kereta. Papar semua catatan

Isnin, 23 Januari 2017

Bukan MUdah Nak Parking Ngundur, Lagi Tak Mudah Nak Ngaku Tak Reti Nak Buat



Minggu lepas audit keselamatan, dapat arahan semua kena parking mengundur.
Dalam grup wasap 2 orang je bunyi mengaku tak reti ngundur sebab mata kononnya di hadaan walaupun ada cermin sisi dan cermin pandang belakang.
 Maklumlah kereta kita tak canggih tak ada kamera auto ngundur.



Tak adalah ambo tak reti langsung parking ngundur, tapi lambat sikit je,
Lagi pula ada pilihan. Dah tak ada pilihan, dua tiga kali ngundur boleh aje,
LAIN le bila parking tempat tak ada petak khas
Tetiba, pagi ni…
Ambo nengok sendiri usaha parking ngundur maha dahsyat
Hingga perlu turun kereta berkali-kali sebelum masuk petak
Yang masih belum betul-betul masuk pun sebenarnya.

Kesimpulannya: Bukan semua orang sedar dan sanggup mengaku lemahnya diri.
Aku yang ngaku ni pulak dok ingat teruk benarlah tahap OKUnya
Perlu dua tiga kali ngundur, sebab dok banding dengan orang yang berdesup sekali undur je dah cantik.
Seminggu dah berlatih ngundur, alhamdulillah makin mahir
Kalau sebulan, setahun latihannya, sah-sah maha YAKIN nak parking di Paris
Huh uhuhuhu

Mmmmm, jomlah ambik kupi putih
Hari ni nak kena hantar satu lagi fail tapi belum buat apa-apa lagi ni.

Sabtu, 17 Januari 2015

Kehebatan Pemandu Wanita

Minggu ni semua entri pasal kereta kan? Kan? Kan? Mmmmmmm peminat kereta nak buat macam mana. Minat tengok je, sebab tengok tak payah bayar huhuhuhuhu

Seluruh dunia mengakui pemandu wanita memang hebat di jalanraya. Tak percaya? Cuba tengok video berikut;



Hebat tak mereka? Mmmmmm pemandu wanita memang hebat, kecuali aku. Aku ni rabun dan terkial-kial je. Tak hebat la la la Perempuan yang tak reti parking kereta tu aku lah tu...