Isnin, 7 Disember 2015

Kena Bahan dengan Abe Hensem di Waterfront Kuching

Hari minggu lepas, aku di Kuching. Kerja, bukannya cuti-cuti Malaysia atau jalan-jalan cari makan atau cari pasal.

Hari Ahad, kembali dari urusan kerja, aku minta teksi berhenti di waterfront. Cuaca kononnya cantik, ada awan kepul-kepul. Nak ambil gambar bangunan DUN sahaja sebenarnya.

Sayang Sarawak Sungainya sempit...katanya

Dari pagi, hanya sarapan di hotel. Hingga jam 3 petang belum tambah kalori lagi dalam darah, jadinya…bila jumpa kedai makan muslim di Dataran waterfront tu, aku ambil kesempatan untuk makan nasi ayam. 

Sambil tunggu pesanan sampai, kami kat situ dihiburkan seorang lelaki hensem ni…cer dengar dia bahan aku tang situ huhuhuhu tau la aku kebuloQ belum makan tengahari huhuhuhu



Ada satu ketika, dia datang nyanyi di meja aku. Nasib baik tak tersembur nasi ayam. Dah lah aku makan sensorang, kena bahan pulak tu. Kena gelak kat penonton lain pulak tu. Mmmmmm buat muka tak tahu aje lah, tapi muka dah tentulah memerah bunga raya termalu-malu cat ambo!

Sebenarnya, aku macam nak mintak dia nyanyi lagu Nash…tapi segan nak bagi tau hu huhuhu

Sekarang aku nyesal sebab tak mintak dia nyanyi lagu Nash tu huhuhuhuhu

3 ulasan:

norhidana miswan berkata...

alaaa tak kuar pun video nya kt pc akak nih... nk nengok jgk...

Kakcik Nur berkata...

Tak dapat tengok...:(

'Rindu hendakku susuri sungai Sarawak'...

Kakcik Nur berkata...

Buka melalui pc baru dapat tengok. Tadi buka kat hp... :)

'orang semenanjung khabarnya baik walaupun hatinya perit'...