Rabu, 19 Jun 2013

Papa Ehsan dan Iffa di Wanita Hari Ini



Ohhhhhh! Ramainya peminat papa Ehsan!

Ada sesiapa dah terkena penangan Iffa dan Papa Ehsan dalam slot Drama Akasia TV3: Teduhan Kasih? Hu hu hu hu penyakit ni sangat bahaya!

Tengahari tadi, Papa Ehsan dan Iffa menjadi tetamu jemputan dalam rancangan Wanita Hari Ini.


Slot Akasia TV3 setiap Isnin hingga Khamis jam 7:00 malam adalah drama adaptasi novel Marissa, berjudul Teduhan Kasih. Hangat tak????

semua pink termasuk sofa hu hu hu


OST TEDUHAN KASIH (HYPER ACT - HANYA AKU)



Sinopsis Drama Teduhan Kasih:

Teduhan Kasih adalah kisah kecekalan seorang isteri bernama Iffa dalam menghadapi gelombang alam perkahwinan. Perkahwinan pasangan Iffa (Sherry Ibrahim) dan Ryzal (Shah Iskandar) tidak direstui oleh ibu Ryzal, Puan Suraya. Sejak berkahwin, Iffa dan Ryzal sering bergaduh, adakalanya, wanita itu teruk dipukul oleh suaminya walaupun ketika mengandung. Kebahagiaan yang diidam oleh Iffa berkecai apabila sahabat baiknya sendiri Ayu (Nabila Huda) menggoda Ryzal hanya untuk menyakiti hati Iffa. Puan Suraya yang tidak senang melihat perkahwinan mereka pula sering menabur fitnah terhadap Iffa. Dia diceraikan dalam keadaan sarat mengandung, malah terpaksa menumpang di rumah ibu tirinya. Dia dipaksa melakukan pelbagai kerja rumah walaupun ketika sarat. Pada hari perkahwinan Ayu dan Ryzal, Iffa yang ditinggalkan keseorangan di rumah (ibu tiri dan kakak tirinya sengaja pergi melancong walaupun Iffa sarat), Iffa sakit untuk melahirkan. Dia terpaksa menunggu teksi untuk ke hospital sendirian. Ketika inilah Iffa bertemu dengan Ehsan. Penderitaan yang disangka tiada berpenghujung tiba-tiba berubah sejurus dengan kehadiran Ehsan. Ehsan, seorang lelaki yang tampan, kaya dan berjawatan tinggi di sebuah syarikat. Kelahiran Adam telah mengubah hidup Ehsan hingga akhirnya Iffa dan Ehsan berkahwin walaupun berhadapan dengan pelbagai cabaran. Kak Long (kak tiri Iffa), ibu tirinya, bekas suami, bekas mertua mencuba sedaya upaya untuk menghalang perkahwinan mereka.


Nak tahu kesudahan, kenalah tunggu depan TV hu hu hu hu

kagum dengan lelaki pakai baju pink la la la

Pelakon: Adi Putra ( Ehsan), Sherry Ibrahim( Iffa), Nabila Huda (Ayu), Shah Iskandar (Ryzal), dan pelakon pujaan hatiku juga, Zarina Zainuddin.


Lebih suka yang ni....comey gambarnya hu hu hu Hyper Act-Hanya Aku (lirik) OST Teduhan Kasih




Papa Ehsan yang macho


Errrr...aku tak berapa nak suka sangat dengan watak Iffa yang jenis terlalu pasrah ni. Wanita Melayu moden perlu lebih tahu hak dirinya dan mengekalkan nilai tradisi. Tapi, dalam novel melayu...memang gitulah gayanya. macam Izzah dalam Ombak Rindu!

Iffa Teduhan Kasih

susah nak tengok dia senyum dalam Teduhan Kasih. Banyak masalah tak semestinya tak leh senyum ;)

Aku sebenarnya lebih suka Kak Long (Zarina Zainuddin) hu hu hu hu jangan marah ya! Bagi aku, tanpa KakLong dan mak dia yang tak berapa nak betul dan tak berapa boleh nak ikut perangainya tu, lesu lesi lah drama ni. Hambar! 

Nasib baik ada dua watak ni, digabungkan pula dengan Nabila Huda. Memang menjadi. Kalau nak harapkan watak suci bersih sendu sopan si Iffa tu, tak berbaloi untuk aku tengok. Errrrr ada Ady Putra kan untuk cuci mata? La la la


Mmmmmm Dia lagi pandai berlakon sekarang ni kan berbanding masa awal-awal pembabitan dalam dunia seni dulu. Mmmmmm hebat!

Gamaknya, bilalah pelakon pojaan hatiku Zarina Zainuddin ni nak baca pujian aku ni ya? Dia ada baca blog ni tak? 

Hishhh! Gila glamer pepetang ni kan hu hu hu 




5 ulasan:

JunAina berkata...

Amboiiihhhh...amboiihhhh...

Akak suka jugak ZZ ni walaupun sah tak sendat san terbuka sini still seksi you...ahahaa...

Darling Pya berkata...

suka tgk ZZ
cantik!

anyss berkata...

Junaina: akak pun suka nengok jugak la la la...kalau tak de muka dia, memang tak best la. meroyan tu memang menjadi ;)

anyss berkata...

Acu darling: Dia cantik, seksi dan menawan tanpa perlu bukak2 hu hu huhu

Unknown berkata...

xde kaklong, mak dia n ayu mmg hambar.. sy ingt sy sorg rasa cmtu..