Rabu, 27 Jun 2012

Finalis Konsert Akhir Kilauan Emas 2


12 semi finalis kilauan emas 2 telah berentap malam ini untuk menentukan siapakah finalis yang bakal beraksi di kemuncak kilauan emas 2 nanti. Mereka ini mewakili setiap zon kilauan emas 2 yang disiarkan secara langsung malam ini di astro prima (105) dan mustika hd (134). Senarai 12 semi finalis kilauan emas adalah seperti berikut:
1. Muari
2. Jumat
3. Iwan
4. Tauraht
5. Zauyah
6. Julaini
7. Fadzil
8. Fuad

9. Mona
10. Salina
11. Zul
12. Azri
*nama yang diwarnakan biru adalah senarai finalis yang bakal berentap di final konsert kilauan emas 2 nanti.

Awalnya, hanya 4 peserta sahaja dipilih, tetapi kemudiannya 2 orang lagi turut diumumkan untuk bersaing di peringkat akhir @ final konsert kilauan emas dua yang akan berlangsung minggu depan.

Peringkat zon dulu, malas jugak nak ikuti, tapi bila dah masuk separuh akhir tadi, nampak benar mereka ni sangat berbakat. Macam penyanyi profesional dah. Paling best sebab mereka nyanyikan lagu-lagu jiwang rock kapak dangdut tahun 80-an dan 90-an yang nostalgia. Sangat mengundang kenangan.

Kita tunggulah ya siapa bakal jadi juara kilauan emas 2 minggu depan…


5 ulasan:

azieazah berkata...

Ohhh Kak Azie pun memang nak tulis juga pasal KE 2 nih. Sebab kami dok follow dari mula. Maklum orang lamaaaa... hahahaha

eelobor berkata...

wah....memang berkilau lah

anyss berkata...

Azieazah: saya tengok gitu2 je peringkat awal...insyaAllah akhir macam nak paksa diri tengok sebab suara mereka memang best. Paling best bila nyanyi lagu2 musim 80-an, 90-an ----> nakpak gaya, dakupun dah dikategorikan warga emas kot hu huhu

anyss berkata...

Eelobor: Polident lagi jadi penganjur, mestilah berkilau2 terserlah gigi EMAsnya tuh la la la

dina berkata...

ala, saya tak ada astro la... selalu dengar2 je kat Sinar.fm...huhuhu