Jumaat, 16 Januari 2015

Hadiah Ferarri Untuk Ayah

Entri sempena hari Jumaat. Berjasa dan gembirakan hati ayah.

Hebat betul anak dia. Dahlah hensem gantang banget, sanggup pulak tu hadiahkan kereta mahal Ferrari kepada ayah sempena hari jadi. Jom kita tengok macam mana reaksi ayahnya terima hadiah sebuah kereta Ferrari pada hari jadi;



Bertuahkan?

Kalaupun tak mampu nak hadiahkan kereta mewah kepada ayah, selalu balik kampong pun dah gembirakan mereka kan?

Mmmmmmm ada sesape nak hadiahkan ferarri merah tak??? 

1 ulasan:

makcikkantin berkata...

Bestnya kan.....