Sabtu, 27 September 2014

Shila Amzah Jelaskan Kontroversi Konsert Ditaja Syarikat Judi

Aku minat juga suara Shila Amzah lebih-lebih lagi vokalnya sangat mantap selepas Shila Amzah menang pertandingan nyanyian di China dulu. Kerjayanya pun dah melebar, tapi itu bukan alasan untuk aku tahu tentang macam-macam gossip tentang dia.


Tak tahu pun bila masa isu konsert Shila Amzah di Kuala Lumpur ditaja syarikat judi meletup…Nampak sangat aku bukannya peminat no satu dia. Namun, Shila Amzah balik Malaysia semata-mata nak jelaskan tentang hal ini.

Kata Shila Hamzah, “KONSERT itu bukan ditaja syarikat judi. Saya benar-benar tersinggung dengan kenyataan sebuah akhbar sebelum ini,"



Apa-apapun, aku hanya harapkan kerjaya Shila Amzah terus cemerlang di Malaysia dan dunia. Aku bangga dengan pencapaiannya…lagi pula suaranya memang merdu pun kannnnn huh u huhu Nampak benar aku tak reti nak puji ko Shila!

Shila Amzah and Charice Tan (dubbed by Chinese Media as Junior Shila) rendered Kelly Clarkson song Because of you.....



Comey tak mereka?

Tapi aku sakit hati tengok video ni…sebab tak faham huh uhuhuhu

3 ulasan:

Murni Alfathunnisa berkata...

assalam anyss,

minat suara dia..suka tengok kecomelan dia..tapi lepas satu, satu kontroversi timbul.
kadang2 tak ambil tahu pun..seronok layan lagu, malas layan gossip.

Unknown berkata...

kesian dia..media pun dah start boikot dia nih..macam2 ..

Unknown berkata...

kesian dia..media pun dah start boikot dia nih..macam2 ..