Sabtu, 6 Februari 2010

Untukmu, Sayang...

Layan jiwang dengar lagu karat masa jiwa hangat berchenta. Malam-malam bilang bintang kat Kampung Medan ;)

Tetiba teringat Kak Pah yang sama layan jiwang lagu ni sambil bilang bintang, ngendap pondan lalu lalang depan rumah sewa. Apa khabar Kak Pah sekarang ya?




Alamak...ni lah dia lagu Sweet Child yang Cik Bintang suka tu...Best jugak kan sesekali layan jiwang karat zaman dolo2 ni ;)




Bukan suka sangat lagu ni, kira macam dalam kategori "bolehlah" nak suka. Tapi, gambar ni buatkan hati tetiba je tergoda ;)

4 ulasan:

Jj berkata...

suka gak lagu ni ... jiwwang abes ..

anyss berkata...

Lagu paling jiwang karat pernah saya jumpa ;)

azieazah berkata...

Wahhh... jiwang abisssss...

iza~de~bintang berkata...

Kalau lagu sweet child saya suka Mainan Perkasihanmu :p

Lagu ni mmg jiwang berkarat