Jumaat, 13 Mac 2009

Tahajud Cinta



Dah lama tak ke Istana Budaya. Rindu jugak. Namun banyak perkara yang berlaku akhir-akhir ini buatkan mood untuk ke Istana budaya sedikit malap.
Bila tengok iklan ni, rasa macam nak pergi...tapi, rasanya, macam tak tercapai kot impian.
Mungkin, masa untuk berlenggok ke Istana Budaya seperti dulu-dulu belum sampai lagi. Tunggu ajelah waktu yang sesuai nanti...
Apapun, bagi sesiapa yang ada kelapangan dan tak dharurat tu, bolehlah tenangkan minda menikmati sirah junjungan di istana Budaya.

3 ulasan:

dina berkata...

aku dgr karya erma fatima yg ini bagus. aku juga teringin nak ke IB tapi selalu takde kesempatan. Aku suka teater tapi tak pernah ada masa nak pergi. Mungkin kita boleh pegi sama la nyss... tapi kena pastikan aku boleh bawa ain sekali.

dina berkata...

aku dgr karya erma fatima yg ini bagus. aku juga teringin nak ke IB tapi selalu takde kesempatan. Aku suka teater tapi tak pernah ada masa nak pergi. Mungkin kita boleh pegi sama la nyss... tapi kena pastikan aku boleh bawa ain sekali.

anyss berkata...

kekangan aku sekarang ni transport, sebab tu dah jarang pegi sekarang.Teater biasanya habis dalam 10.30 -11 mlm. Kalau guna pengangkutan awam, agak terdesak sedikit. Aku just rasa tak begitu selamat untuk berjalan malam-malam (maybe coz tak biasa kot). Kalau ada transport, aku boleh terus pecut balik je selepas habis teater.
Tunggu aku mampu booking heli dulu ya, nanti aku boleh pegi ambik ko dan kita pegi sama2.
Pasal Ain tu aku tak sure, rasanya kanak-kanak lebih 10 tahun je boleh masuk kecuali teater kanak-kanak. Tak pasti pula. Kalau betul-betul nak pegi nanti kita boleh check dengan IB...