Rabu, 23 April 2014

Jejaka X5 Itu Kekurangan Zat Anmum


Ini juga sama spesies dengan jejaka hensem yang tidak berfungsi otaknya tu. Kasihan betul kalau jiwa dah mati!



Bezanya, kali ni aku boleh tengok muka hensemnya tu dengan penuh kasihan. Yaaaa kasihan dengan jiwanya!

Harapkan kereta je X5, kereta idaman aku tu... tapi orangnya jenama tak ada otak kerana sel-sel otaknya gagal bersambung. Masa kecil dulu terlibat dengan kemiskinan tegar, tak mampu minum susu anmum!

Ohhhhh! Kasihankan dia! Entah kenapa kerap benar aku jumpa Orang Kurang Upaya macam ni tah!

Errrrrr....bukan aku ke OKU? Huh! macam mana nak masuk kalau bertongkat bagai? Entah bilalah dia nak cerdik sikit!


3 ulasan:

t.a.t.a berkata...

Kesian kan sesiapa yang dapat jejaka ini sebagai pasangan. Mesti tugas berat nak ubah mentaliti dia.

anyss berkata...

tata: Perempuan terlupa nak tengok perangai ni bila dah TERtengok x5 dia hu huhuhu hu

Diana Rashid berkata...

yang tak minum anmum pun lagi bijaK dari dia ni..ni mungkin masa kecik minum air hujan kot..