Isnin, 6 Jun 2016

Sudahku Tahu Islamik Ramadhan Parodi oleh AMAR

Pagi ni TERJUMPA porody lagu Sudahku Tahu nyanyian Amar dalam versi Islamik, sempena Ramadhan. Lagu asalnya oleh Projector Band. Ramai dok nyanyi di smule dan lagu ni lah buatkan Khai Bahar dikenali ramai.

Lirik parodinya sangat menyentuh, penuh maknya... suaranya pun ohhhhh syahdu!

Sesekali aku meneka
Sesekali hati tertanya adakah aku layak menanti
Bulan Ramadhan yang diberkati
Ramadhan yang lalu aku merindu
Setia ibadah mengubat kala ragu
Dan bila Ramadhan itu berlalu
Seluruh jiwa hanyut hatiku layu

(Islamic parody) Projector Band - Sudahku Tahu cover by AMAR



Namun aku percaya
Peluang-Nya pasti masih ada
Namun aku percaya
Ruang-Nya masih dikurnia
Moga tarbiahnya sebati di jiwa

Jom buat ringtone telefon huhuhuhuhu

Lagu Kun Anta versi Ramadhan ni pun nyanyian AMAR juga...tetiba terjatuh cinta dengan suara dia lah pulak ;)

1 ulasan: