Isnin, 13 Oktober 2014

Gara-gara Fahrin Ahmad Bulan Madu di Kapalai

Sekarang ni, slot akasia TV3 setiap hari Isnin hingga khamis sedang tayangkan drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna. Mmmmm maaflah, kat entri ni tak ada sinopsis drama Maaf Jika Aku Tak Sempurna, nak tahu jalan ceritanya macam mana, silalah cari di blog lain ya. Malas nak taip hu huhuhu hu mentang-mentang aku tak tengok kan?

kala matamu bertemu mataku ....

Aku bukanlah peminat drama bersiri slot Akasia TV3 sejak dulu tak kiralah drama apa pun…Ombak Rindu ke, Rindu Awak 200% ke, Seindah Sakura ke, Kerana Terpaksa Aku Relakan ke, Ariana Rose ke…pendek kata, bukannya ada peluang nak melangut depan TV jam 7 malam sebegitu. Malas aku nak terjebak, Tapi, musim Aidiladha lepas, tersilau jugalah TV masa lalu lalang dok memasak makan malam kat rumah tu. Fuhhhh nyata benar TV rumah kami dok kat dapur ya…

hatiku hancur musnah nengok gambar ini huhuhuhuhu

Dalam slot Akasia Maaf Jika Aku Tak Sempurna terdapat scene Fahrin Ahmad (Luqman) dan Sara Ali (Melina) berbulan madu di Kapalai, Sabah. Fuhhhhhh! Tak semena-mena blog ni dapat tempiasnya. Berduyun-duyun orang masuk cari tentang Pulau Kapalai, Resort Kapalai ni terutama tentang harga penginapan semalaman kat sini. Pergi bulan madu boleh lah dikkk, nak bercuti semata non hadooo mampunya akak. Daku ni marhaen aje, dek non!


Kalau tak mampu nak bersantai bermalam di Kapalai Resort tu macam aku yang marhaen ni, pergi je ke Pulau Mabul. Nanti naik bot melawat Kapalai…dekat je!

Haaaaaa tetiba pulak entri yang aku tulis berkurun lepas tu jadi hot dek bulan madu Fahrin Ahmad dalam slot Akasia Maaf Jika Aku Tak Sempurna …. Kalau selalu macam ni kan bagus hu huhuh u hu

Ohhhhh Abam Fahrin!!!!


3 ulasan:

Dr K berkata...

Hmmmmm..1st time saya dengar nama Pulau Kapalai tu...selalunya dengar Sipadan, Mabul..

Unknown berkata...

ye ke?/untung la.. entah 2 produksi tu pun sebelum pi sana depa google2 dari blog ni jugak..kan??

eelobor berkata...

ambo tau jale nok lalu kut "pulau melaka" jah kalu kelik umoh tok tuo