Rabu, 26 Disember 2012

Lagenda Budak Setan 2 Tak Seindah Kuimpikan


Entri sejukkan hati sementara cari jalan untuk muatnaik gambar kereta ensem yang parking seharian depan pagar rumahku semalam.

Apa kata nikmati dulu filem Lagenda budak setan 2: Katerina ni;



Jom tengok keindahan Bhutan...dua tahun lepas aku dapat tahu pasal negara ni...cantik tak? Tak berapa nak cantik sinimatografinya. Sekejab pulak tu...macam rugi je pergi jenjauh tapi tak banyak scenenya.

Mmmmm tak nak komen apa-apa, kalau aku komen kang panjang lebar pulak. tengah banyak kerja nak buat hu hu hu


6 ulasan:

azieazah berkata...

Ramai orang kata filem tu tak best!

Bront Palare pernah komen dlm program tv (gurau kot), "saya geram, depa pegi Bhutan tak bawak saya!"

anyss berkata...

Azieazah: sama mcm istanbul aku datang, gagal gunakan keindahan Istanbul n Bhutan. Mcm buang duit je depa pi sana ;)

Kakcik Seroja berkata...

Oh... kalau macam tu, kakcik anntikan tayangannya di kaca tv. :)

Dr K berkata...

tak sabar nak tgk entri 'kereta park depan rumah" tu..~bahaha

anyss berkata...

Kakcik: saya takde astruk, sbb tu nengok di youtube je sambil wat keja -----> sebenarnya lebih byk dengar kecuali masa dia org pi Bhutan tu

anyss berkata...

Daddy Ziyad: Entri dah siap, tapi tak publish sbb gambar tak lepas nak upload. Mlm nanti nak kena bluetoth kot kalau berjaya ;)

Sila tingkatkan kesabaran anda :D