Rabu, 6 Jun 2012

Makin Bertambah Tak Sabarnya Aku!!!!!


Aku memang sangat tak sabar....tak sabar gilerrrrrr!
hari ni makin tinggi tahap tak sabar tu
berulang kali terjah laman web rasmi Kementerian Dalam Negeri Malaysia
kononnya hari ni kita boleh tengok keseluruhan video bersih 3.0
sampai sekarang, masih belum ada kat sana
ke aku yang tak jumpa cari?

ada sesiapa boleh bagi jawapan?
aku sorang je ke tak jumpa cari?
aku sorang je ke tak dapat tengok video bersih 3.0 ni?

jenguk sana jenguk sini akhirnya jumpa kat Utusan Malaysia pasal ni:


Rakaman visual perhimpunan Bersih 3.0 disiar selepas diteliti panel - KDN

KUALA LUMPUR 6 Jun (Bernama) - Kementerian Dalam Negeri (KDN) memaklumkan bahawa rakaman visual perhimpunan Bersih 3.0 pada 28 April lalu akan disiarkan kepada umum selepas Panel Penasihat Bebas selesai meneliti terlebih dahulu keseluruhan rakaman yang telah diserahkan kepada mereka sebelum ini.

Ketua Setiausaha KDN, Datuk Abdul Rahim Mohd Radzi dalam satu kenyataan berkata, Panel Penasihat Bebas wajar diberikan ruang dan masa secukupnya bagi membuat penilaian ke atas setiap rakaman tersebut.

Justeru, katanya KDN akan mengambil maklum setiap pandangan dan nasihat daripada panel itu yang akan mengadakan mesyuarat Isnin ini. - BERNAMA

Berapa lama ek nak teliti? Berapa lama ya nak kena tunggu?
mmmmmmmm aku tak ada jawapan!


1 ulasan:

pena rozie berkata...

x mengendap pun lg