Jumaat, 29 Julai 2011

Misteri Panggilan Hangit




Bukan Hot FM sahaja panas dengan panggilan hangit
hari ini aku mendapatnya juga
masa tengah dok sebok promosi Meruku, Kerepek dan Popia Simpul Kasih
sempena Aidilfitri 2011 sambil minum pagi
(sekalikan sahaja sarapan, minum pagi dan makan tengahari)
aku dapat panggilan misteri yang hangit
maka, terjadilah perbualan seperti berikut;

Dia: Hello, kira jadilah ya malam ni
(Wahhh jejakan hensem manakah yang telefon aku?)
Aku: Malam ni? Apa yang jadi?
Dia: macam yang kita janji hari tu, kira jadi ya
Aku: Siapa ni? Nak cakap dengan siapa?
Dia: Nak cakap dengan orang yang tengah bercakap ni lah
Aku: Awak salah nombor kot
Dia: Tak ada salah punya, memang dah betul. Ingat ya...jam 3 dah berkumpul
Aku: Hah? (masih blur)
Dia: Jam tiga berkumpul di Stadium Bukit Jalil. Sokong Harimau Malaya ya
Aku: Awak memang salah orang ni
Dia: Tak ada salahnya. Dah betul. Jom pergi sokong Harimau Malaya malam ni. Jangan sokong Singapura
Aku: Errr...
Dia: Lahanatlah kalau sokong Singapura. Ok?

Aduhaiiii. Siapakah orang hensem itu ajak aku tengok bola?
Tiket FREEnya mana?
Kepada semua rakyat Malaysia
marilah sama-sama kita sokong Harimau Malaya
tak kira di mana kita berada

Akhirnya:
Singapura layak ke pusingan ke 3 kelayakan Piala Dunia 2014
setelah mengalahkan Malaysia 6-4 di Bukit Jalil
gol Malaysia kali ini dijaringkan Safee Sali
apapun, tahniah kepada semua penyokong Harimau Malaya
anda memang terbaek!



PSSST: kepada rakan-rakan yang memerluka kerepek, meruku dan Popia Simpul Kasih sempena Aidilfitri nanti, bolehlah buat tempahan segera. Tempahan awal diutamakan bergantung kepada stok. Biasanya minggu kedua puasa dah habis.

Lokasi: sekitar Bandar Baru Bangi, Teras Jernang, Sungai Tangkas, UKM, Sungai Merab, Sungai Ramal, Kajang, Semenyih, Putrajaya, Nilai 3 Dan Nilai.

Tempahan untuk doorgift, cenderahati, kenduri juga diterima. Terdapat diskaun untuk tempahan dalam jumlah yang banyak. keterangan lanjut: kerepekrembow@gmail.com atau boleh tanyakan Cik Rembow di FB Kerepek Rembow.

6 ulasan:

dina berkata...

la, ingat ajak dating tadi? hahahaa...

caluk@cencaluk berkata...

blur jap citer bola ke kerepek ha ha

eelobor berkata...

crito tu abih doh kor ado sambungan lagi?

anyss berkata...

Dina: hu hu hu kalau ajak dating, aku terjun pi dah...kayuh kaki pun snaggup la la la ----> mampukah daku realisasikannya?

anyss berkata...

Caluk: dua-dua! maruku! maruku! maruku raya ------> aku wat sendiri ni, kalau tak sedap tu sebab aku tak reti buat hu hu hu Jue akan lebih sayang ko kalau ko beli maruku dengan aku hu hu hu

anyss berkata...

Eelobor: sambungan dia adalah ---> sila tempah kerepek untuk bawak balik raya la la la